uncategorized.

Ahhoz képest, hogy antiszociálisnak tartom magam, ma több mint hatvan emberrel bonyolítottam le beszélgetéseket. Ez annyira megviselte az emberi társaságot taszító lényem, hogy a hangszálaim délelőtt 11-kor felmondták a szolgálatot: eleinte egy nyérvákoló macskára hasonlítottam, majd annyi se maradt belőle.

Egyébként annyira kezdek eggyé olvadni a várossal, hogy már szabályt sem szegek. Ha sietek, ha nem, komolyan mondom, becsületes állampolgárhoz méltón viselkedem. Tegnap beiratkoztam a helyi könyvtárba, ami annyira nagyszerű nevet visel, jelesül a Balatoni Regionális Kutatóintézet Könyvtár és Kálmán Imre Emlékházat. Épphogy tallózni kezdtem, azon kaptam magam, hogy máris öt könyvet tartok a kezemben. Leálltam veszekedni magammal, mondván, úgysem lesz időm, se akaratom ahhoz, hogy végigolvassak bármit is, főleg ennyire történelmi cuccokat. Kivettem két medicis, firenzés könyvet, egy leonardósat, egy olasz történelmeset és Máraitól A gyertyák csonkig égneket, amit nagyon fogok szeretni, úgy érzem. Továbbá, megrendeltem Hemingway első kötetét, és szerdán mehetek McEwan regényéért is a Kómába, persze, tuti, nem lesz ott 11-re, így várhatok még egy napot, mert a főnök lánya berendelt estig.

Este be kéne ugrani a Marciba, már hiányzik, de kituggya, mikor szabadulok. Bazi laza munkahelyem van amúgy, az imént álltunk le jégkrémezni munkatársammal abban bízva, hátha megjön a hangom. Rábasztam.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. július
h k s c p s v
    aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031