I never, never want to go home.

Öt év kellett ahhoz, hogy rávegyem magam, levelet írjak a bátyámnak. Még mindig nem tisztult le teljesen a kép, még mindig nincs elég erőm ahhoz, hogy elmondjak mindent. De egyelőre talán ez is elég. 

Felbuzdultam, s egyben el is bizonytalanodtam az önálló élet lehetőségén, a pozitívumok között azonban megtaláltam az egykor hivatásomnak vélt írást is. Elhatároztam, szeptembertől így vagy úgy, de folytatom. Szeretnék most már tényleg befejezni valamit, magam mögött hagyni egy teljesen korrekt, lezárt életszakaszt. Csak egyszer kell nagyszerűt alkotni, és ezt meg is fogom tenni. Írnék mesekönyvet is, mert egy cím bátyám miatt belopta magát a szívembe, de efféle dolgokban nem vagyok jártas. Annyi a lehetőség e téren, annyi mindent kiírhatnék, de oly sok az engem ért megrázkódtatás, hogy a bőség zavara elbizonytalanít. 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031