#6

Kiolvastam az Algernont. Háromszor annyira vágott földhöz, mint először. Jobban megértettem, jobban elmélyültem benne, és jobban megrázott. Most már úgy vélem, tökéletes, semmi sem zavar benne. Persze, még mindig azt vallom, Keyes elsiette és összecsapta a végét, de így is elég megrendítő volt. Azt hiszem, megvan a születésnapi ajándék bátyám számára. Lehetőleg egy bazi antikvár példányban, mint a szakadt Zabhegyezője.

Ismét óriási terveket szövök, talán elég nagyokat ahhoz, hogy ne legyen bátorságom véghez vinni őket. De megemberelem magam; ez így nem mehet tovább. Önmagam feltérképezése sem zajlik sikeresen, de talán amit most csinálok, offlájn módban, segíteni fog. Mintha én is előmeneteli jelentéseket irkálnék. Így elkerül a letargia is, mivel egyre könnyebb megküzdenem az engem ért sérelmekkel. Már nem akarok másokhoz rohanni segítségért vagy társaságért miattuk. És ehhez nagyban hozzájárul az írás is. Tegnap letöltöttem a széfháuszból a dokumentumaim, köztük az Egyet, amit legutoljára kezdtem el. Zavaró, hogyha beleolvasok egy másikba, rögtön azt folytatnám. Mindhez írnék legszívesebben, de úgy egyik sem készülne el. A Marrakeshen kellene dolgoznom igazából, nem szeretném veszni hagyni azt a kettőszázötven oldalt, de abba nem kezdhetek bele most, hogy nem zártam le mindent. Kapkodva nem kezdem el, félkészen pedig nem hagyom abba.

Viszont Keyes következő regényét, az Érintést kivettem a könyvtárból. 72%-os értékelést kapott a 92-es algernonoshoz képest, és a nyolcvanadik oldalon járok, nem kiabálnám el, de kurvaisten, hogy szívinfarktusban patkolok el, annyira kibaszott izgalmas.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031