#7 vol. 2.

Kiolvastam az Érintést is. Annyira rühellem az írót, amiért Nora Roberts-féle címekkel illeti a könyveit, ha tőle olvasok, mindenki azt gondolja, valami romantikus lányregénytől csöpögök a vonaton. A jóslataim nem voltak tévesek. Írnék róla hosszabb beszámolót is, de talán majd molyra, és talán majd később, még friss az élmény. Az első százötven oldal… fú. Maga volt a tökély. Mindenki úgy véli (úgy számolt be róla), ez az író leggyengébb könyve. Nos, nem olyan bámulatos, mint a Virágot Algernonnak mondjuk, de bárcsak ilyen lenne az összes író leggyengébb regénye! Én is, mint sokan mások, a Vakságra asszociáltam az elején, de annyira káprázatosan vonultatja fel elénk a történetet, a radioaktív anyagok miatt megfertőzött családot és várost… egyszerűen lehengerlő. A közepétől kezdve csökkent az érdekeltségem, a dolog átment pszichoanalízisbe, és maga mögött hagyta a thriller vonalát, de az utolsó oldalak annyira felemeltek, majd földhöz vágtak.. egy momentumnál hangosan hüledeztem az utcán, földbe gyökeredzett a lábam, egyszerűen meg kellett állnom. Idegtépő, feszültségkeltő, tökéletes. Kedvenc könyvvé avanzsálom ezt is néhány napon belül, de még friss a dolog, majd ha leülepszik…

Írnom kéne. Eljutottam a tizenkilencedik oldalig a jelenleg is Egyre keresztelt valamiben. Tegnap akkora lendületem volt, ma már időm nincs. Bejöttem dolgozni, Kati is lelépett abban a percben, eltelt öt óra, és nem jutottam odáig… Igazából azért, mert vettem egy új memóriakártyát, és azzal töltöttem két órát, hogy Radiohead-, Oasis-, Nirvana-, Placebo-, Opeth-, Dream Theater-, Depeche Mode- és Incubus-diszkográfiát pakoljak rá.

Álmomban az összes ember megjelent, aki valaha sokat jelentett számomra, és véget ért a kapcsolatunk. El sem tudom mondani, mennyire kiábrándultan ébredtem. Bementem tehát a Marciba, és kétezer forintot hagytam ott. Kétezret. Egy kurva reggeli miatt. A májusi énem a falat kaparná, de most nem izgatom magam az anyagiak miatt.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031