tizenkettő.

Kezdem közel engedni magamhoz az embereket. Újfent mindenkit ölelgetek. A hét legmegdöbbentőbb pillanata az volt például, amikor megöleltem Viktort. Életemben nem gondoltam volna, hogy valaha is három méternél közelebb kerülünk egymáshoz. Viszont vigyáznom kell, mert úgy érzem, kezdek érzelmileg sebezhetővé válni. Szóval, aki úgy gondolja, ideje megszakítania velem a kapcsolatot, mert nem tart többé igényt a társaságomra – ahogy az lenni szokott –, még most jelezze.

Így vagy úgy, a sorsot csak azért is kihívom magam ellen: elhatároztam (nem tudom, hányadjára), hogy a következő szabadnapomon hazamegyek a bátyámhoz, és kipakolok neki mindent. Talán még a könyvről is mesélek, és nem fog érdekelni, mi a véleménye, az pedig főként nem, ha ellenzi az egészet. Nem várok tőle támogatást vagy vállveregetést, csak tiszta vizet akarok önteni a pohárba. Szóval, ha ez lesz az, ami összetör, állok elébe. Ki akarom űzni magamból a démonjaim, juj, de mesterkélten hangzik, a segítségével vagy anélkül.

Jani egyébként holnap valószínűleg már Németországban lesz, vagy ott, ahová küldik. A minap, miután elköltözött, és örvendeztem este, milyen jó lesz egyedül, azon kaptam magam, hogy hiányzik. Így megkönnyebbültem, amikor reggel ott találtam, mert meggondolta magát. De ez most más, végleges, és letargiába sodort. Nagyon megszerettem a pasast. Ezentúl Rolanddal kell majd pajtiznom, hurray.

Tegnap egyébként bementünk a leendő főnökömhöz, aki körbevezetett. Olyan, mint Judit, ha kell, beáll. Bemutatott a fiának, aki helyeseli a felvételem, és megismertem egy első látásra-beszédre bazi jó fejnek tűnő srácot, aki akkor távozik, amikor én beállok. Tehát szót sem érdemel. Egyébként pénteken zárunk az Aquában, és szombaton kezdek is. Hozzávetőlegesen 9-10 óra a napi munkaidő, heti két szabadnappal és száz feletti fizetéssel. Pontos összeget még Charlie sem tud, mert nem ő foglalkozik a pénzügyekkel. Majd pénteken tárgyalunk erről, ha leadom a bejelentéshez szükséges papírokat.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031