14.

Végül én csekkoltam ki az Aquából utoljára. Olyan sokat dolgoztam augusztusban, hogy húszezer híján megkaptam a fizetésem kétszeresét. Nem, nem vicc. Röhögtem is a markomba, hogy Noncsy itthagyta a Wellamarint.

Meg kell mondjam viszont, rühellem (?) az új munkahelyem. Tucatszor megfordult a fejemben, hogy kész, felmondok – már az első napon. A második jobban indult mondjuk, gyűlölet helyett mindössze undorral ébredtem (ma már azzal sem). A kollégám úgy néz ki, mint Betti. Nem hasonlít rá, ugyanúgy néz ki: azonos öltözködés, termet, súly, haj, szemüveg, stílus, írás, járás. Még a neve is Betti! Az agyamra megy az egyezésük. Na, de talán menni fog ez. Nem tudom még. Kicsit pezsdítette a kedvem, hogy Radioheadet és Porcupine Tree-t játszottak a rádióban. De tényleg. Azt hittem, hallucinálok.

Nemrég kivettem egy lakást Törekiben, azaz Milliomföldén. A lakók 99%-a legalább két, de inkább három cég tulajdonosa. Reggel a krém egynegyedével meg is ismerkedtem. Kicsit fura még egyedül, óriási a lakás, és imádom. Esténként kiülök az erkélyre teázni, míg csak erőm kitart, reggel pedig indulok a Marciba a “szokásosért”, a személyzet szerencsére már tudja, ez mit takar. Folytatom az írást is, többnyire ott vagy a szabadidőmben a plázában. Persze a lakás csak átmeneti, körülbelül tíz-tizenkét napig dekkolok ott, aztán pedig költözöm a csarnok mellé. Imádok a magam ura lenni.

Töröltem egyébként a régi blogokat; véletlenül sem szeretnék szembesülni azzal, mennyire pongyolán írtam egykor. Mai napig azt hiszem, szörnyen gyerekesen és éretlenül fogalmazok, megpróbálom mindenhonnan eltüntetni a felesleges szavakat, még szóban is görcsösen ügyelek rá, ettől eltekintve egy rakás szart olvasok vissza.

Tegnap überhaupt vásárolgattam összevissza, de olyan ruhadarabokkal tértem haza, amelyekben nem szívesen lépek utcára, mert szétszednek a hímek. Apropó. Újfent (ez az új kedvenc szavam) a barátaim sorra ajánlják fel szolgálataikat. Micsoda időket élünk. Tarzan is, ugye, immáron vásárhelyi… újabb indok, hogy hazatoljam a seggem.

Ui.: álmomban egy “Karma Police” elnevezésű osztag próbált meg kézre keríteni. Epic.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930