tizenöt.

Egyre jobban tetszik a munkám. Kezdek hozzászokni a dologhoz, és igazából az sem zavar, hogy a nap végén semmire sincs időm. Egyelőre nem is kell, hogy legyen, mivel szeptember 17-étől állok ismét munkába a Staritynél.

Olyan, mintha teljesen más ember lennék. Paradicsommal eszem a gyrost, ha vásárolgatok, az ösztönösen kivett fekete ruhadarabokat vissza kell tennem a helyükre, mert a próbafülkében rájövök, a fekete nem az én stílusom. Hosszú a körmöm, ismét progresszívet hallgatok – többnyire csak azt –, olyan szavakat használok, mint még soha. Az írásom teljesen ellentéte az eddiginek, az aláírásom pedig az orvosokéra hasonlít. Természetellenesen fura dolgokra is figyelmes lettem, és kezdek.. hm. Erre nincs jó kifejezés. Persze, ezek annyira irreleváns dolgok, de így, együtt, hogy minden nap más változással szembesülök, megijedek, mert olyan, mintha egy teljesen differens ember élne bennem. Nem tudom, nyomon kellene-e követni ezeket, vagy véget vetni nekik még most, kérdéses, milyen irányba tart a változásom. Nem szeretnék olyanná alakulni, aki nem vagyok.

Na, mindegy. Este egyedül vezettem haza Törekibe! Elképesztően büszke vagyok magamra. Amint elhagytuk Siófokot, átvettem a kormányt, és a lakásomig meg sem álltam. Annyira szépen vettem be egy éles kanyart.. hihetetlenül felszabadító érzés! Roland állítja, megtanít vezetni, amint kicsivel több időnk lesz. Egyelőre viszont beérem azzal, hogy a munkaidő lejártával hazáig vezetek. Istenem, de jó!

Holnap ühaupt venni kéne teát. Valami drágát; megérdemlem.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930