tizenhat.

Vettem teát. Német, téliesített, finom. Az egyik eddigi legjobb. Ez a legértelmesebb dolog, ami történt velem a napokban.

Imádom a függetlenséget, ugye, olykor mégis rám tör a letargia (ez mindig is így volt), ezért úgy döntöttem, ideje változtatni: szombaton randiztam egy sráccal, akit az appetitóban ismertem meg. Annak hála egyébként rengeteg emberrel kötöttem ismeretséget, már azon kapom magam, hogy jobbra-balra köszöngetek az utcán.

Teljes inszomnia lett úrrá rajtam. Eleinte még mókás volt, hogy órákkal a telefonos ébresztő előtt felébredek, ráadásul mindennemű fáradtságot mellőzve, most azonban kezd zavaróvá válni. Mellékhatás csak a tükörben látszik, kezdek az első regényembeli, D-vitaminhiányos, angolkóros betegeimre hasonlítani. Éjfél után, miután megnéztem az Ollókezű Edwardot, a Bőrnyakúakat, a Karib kettőt németül és a Dominót (ja, hirtelen ennyi szabadidőm lett), beültem Töreki egyetlen kocsmájába elmélkedni. Úgy tessék elképzelni, hogy a hely éjjel zárva van, mégis nyitva (italok persze eltéve). Bazi hangulatos, hogy beülhet az ember bármikor, csak úgy, ha kedve szottyan, egy magára hagyott bárba.

Holnap megkapom az első szabadnapom, és remélhetőleg reggelre már laptopom is lesz. Egyelőre nem tudom, honnan, de lesz (mármint veszek valahol). Mást sem akarok csinálni, csak kaját rendelni, és dolgozni egész nap a könyvön. Arra gondoltam, néhány részletet közzétehetnék itt, de amint jobban belegondolok, rájövök, nem akarom, hogy az emberek megismerjék a múltam. Mellesleg nincs jogosultságom, hogy az ő életéből publikáljak bármit is. Persze, jön a kérdés, akkor miért írok könyvet belőle? Ha valaha is eljutok odáig, hogy kiadjam – vagy egyáltalán befejezzem –, nem akarom, hogy elolvassa. Neki fogom ajánlani ugyan, de nem akarom, hogy szembesüljön azzal, mi zajlott le bennem miatta.

Laci szerint ez a legjobb munka, amit olvasott tőlem. Nem tudom, milyen szarokat küldtem át neki régen, de én is így érzem. Külön jegyzetelek, információkat gyűjtök, anyám fura telefonhívásokat kap… mindent megteszek azért, hogy tökéletes legyen.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930