17.

Charlie meghalt. Gyűlöltem, ha odajött baszogatni, ha lenyúlta a dolgaim, ha salátát öntött a mellemre, vagy egy pohár vízzel borított nyakon. Ha mögém lopakodva megijesztett, ha “véletlenül” rám nyitott az öltözőben, ha hülyének nézett, ha az undorító gazpachóját akarta megetetni velem, de az istenit, tele volt élettel, erre feldobja a pacskert. Ez kibaszottul nem fair. Annyira nem tudom kezelni a helyzetet. Magam alatt vagyok, és úgy viselkedem, mintha még mindig itt lenne. Szükségem van valamire, ami eltereli a gondolataim. Köcsög volt, de nem volt rossz ember. Épp kezdtem megszeretni. A kurva életbe, Charlie.

Noha senkit sem ismertem a bárból, délelőtt lementem, hogy részvétet nyilvánítsak a barátainak. Délután mentem haza, annyira elütöttük az időt. Róla beszéltünk, ismeretségeket kötöttem legalább nyolc emberrel – még mindig memorizálom a neveket –, a szemrevaló pultost megtanítottam cappuccinót készíteni – szégyen –, és koktéloztam. Nem vagyok rá büszke. Meg is érdemeltem, hogy egész este szarul legyek.

Délután négykor megjött a laptopom is, amivel tökéletesen elégedett vagyok. Este tízig dolgoztam, amin kellett, minden vázlatom felvezettem oda is, teáztam és rendeltem pizzát. Először kínait akartam, de a konkurens vágott szeműek minden nap meglepnek az istentelen főztjeikkel; vagy pocsék a szakácsuk, vagy csak megmérgezni akarnak, erre még nem jöttem rá. Mindenesetre a Cloverleaf kecsegtetőbbnek tűnt – bár ne úgy lett volna. Legközelebb rendelek a Roxyból. A legközelebb talán jövő hónapban lesz, mert cirka két hét alatt több mint százezret basztam el. Miért vagyok nő?!

A következő blogbejegyzés talán egy részlet lesz. Nem tudom még.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930