tizenkilenc.

Reggel érzelmes búcsút kell vennem Gábortól; ma Kornél hívott: pakoljak. Hiányozni fog a környék, annyira álomszerű a domboldalon élni. Mintha a gyermekkori, miskolci nyaralásaim élném újra. Annyira nincs is sok cuccom, bár feltűnően növekszik a ruhák és női csecsebecsék száma a táskámban. Nosztalgiadobozt persze Siófokon is készítettem, és valószínűleg az előzőeket is felküldetem anyámmal, amint lesz stabil otthonom.

Imádom a hímnemű kollégáim amúgy, istentelenül jól szórakozunk. A tanuló kölyök teljesen rám van szállva, a hercegnőjének, meg minden faszomnak hív, Joci meg ezzel baszogat. Kiderült, az egyik aquás munkatársammal még mindig együtt dolgozom! Ma összefutottunk a mínusz egyen, amikor Rolandra vártam. Kezd egyre megbízhatatlanabb lenni. Tízezreket költött valami gyógyteára, de úgy viselkedik, mint egy farkától megfosztott majom.

Kivettem egyébként a könyvtárból Ibsen Vadkacsáját és a Fiestát is Hemingwaytől, amit amúgy megrendeltem hónapokkal ezelőtt, de valahogy elvesztette a futár. Aztán persze fizessem is ki, ha újrarendelik… Jelenleg Salingertől olvasom a Franny és Zooey-t, egyáltalán nem hasonlít az írásmód a Zabhegyezőre, ami meglepett. Egyenesen beleszerettem a főszereplőbe. Az író nem alkot képet róla, mindössze az elbeszélési stílusából érzékeltem, az a fajta intellektualitás, akinél a hűvös viselkedés a legvonzóbb tulajdonság.

Kezdem úgy érezni, csak engem rázott meg Charlie halála. Tudom, az élet megy tovább, de hihetetlen, mennyi képmutató emberrel élek egy városban. Kiábrándító.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930