22.

A főnököm nem köcsög, a munkatársaim jó fejek, szeretem is, amit csinálok, de egy elégedetlenkedő némber egyszerűen kötelességének érzi, hogy keresztbe tegyen, ahol tud. Valahogy hidegen hagyja, hogy engem igenis lehet szeretni; Joci is nap mint nap ananászlével, kávéval, epersékkel vagy fagyival lep meg, Bettivel és Zsuval is nagyszerű kapcsolatot ápolok, Anikót ne is említsem, ez a görény az egyedüli, aki nem tudja elviselni a szórakoztató társaságom. Hogy teljes legyen az öröm, még Roli is cserben hagyott ma. Persze, az már kevésbé érintett meg, legalább volt időm gondolkodni, és kitisztult a fejem.

Többek közt anyám is felhívtam, és bocsánatot kértem tőle. Nem, mintha összevesztünk volna, csak úgy éreztem, ennyit érdemel, amiért annyira keményen bánok vele. Valahol úgy gondolom, ehhez Balázsnak is köze van. Évek ide vagy oda, a fenébe is, még mindig ő az az ember, akivel talán a legjobban megértjük egymást. Miután beszéltünk (merthogy beszéltünk!), nemcsak inspirációt adott dolgokhoz; el is gondolkodtatott. Úgy vélem, ha tartanám vele a kapcsolatot, egyengetné az utam, és nem lennék ekkora idióta.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930