25?

Pöti belemönt a többnapos munkamegvonásos tervembe, noha még nem tudja, hogyan szeretném kivitelezni. Csak remélhetem, lesz olyan megértő, mint az előző főnököm, és variálhatok a rövid-hosszú napokkal. A lényeg, hogy (még mindig terveim szerint) szombaton hazamegyek, és csak kedden jövök vissza. Elrabolni vágyóknak muszáj előre jelezniük szándékuk, mert szűkös az időbeosztásom; annyi mindent kell csinálnom. Előtte ajándékot venni anyának, mert szülinapos, de akkor már apának is, aztán jön Balázs, és, az eddigi statisztikából leszűrve, nem két év múlva szeretném átadni neki, tatyót kell vennem a laptopnak, mert hótziher, hogy nem fogok a korlátlan netemmel itthon baszakodni, majd Hitlerről lementem, amik kellenek, ésatöbbi.

Meglep, hogy annyi szabadidőm lett költözés után, hogy a fél nap eltelt, dolgoztam is, mégis hat cikket tudhatok magam mögött. Joci múltkor megkérdezte, nem vagyok-e magányos, figyelembe véve az életmódom. Nem tudom, magánynak nevezik-e azt, ami körülölel jelenleg, de ha igen, boldog vagyok, mert mindig erre vágytam.

Most pedig, ide nem illően, leugrom a partra, ha már úgy is hetven méterre van tőlem.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031