huszonhat.

Magam sem értem, miért, de újfent a szociálpszichológiáról tanulok. Jelenleg a Milgram-kísérletet, az autoritással kapcsolatos dolgokat és a konformitást tanulmányozom. Este órákat töltöttem ezzel, holnap pedig beugrom a könyvtárba, és a régebben kivett, ám ki nem olvasott köteteket lecserélem valami zabálható tankönyvre.

Elküldtem Lillának (és Neónak is, noha sosem csináltam ilyet korábban) a cuccost. Dramaturgiából egy szinopszist kell majd írnia, és állítása szerint engem “zabálna” a tanár, ha előadnám neki a saját, “ropogós” történetem. Ha.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2012. október
h k s c p s v
« Sze   nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031