utolsó bejegyzés, mi? fenét.

Van egy rajongóm, legalábbis én annak nevezem. A Twitteren hirdeti a cikkeim, mindenféle csípős megjegyzéssel megspékelve, mint az “ostoba és a hülyeségével tömi tele a Starityt.” A legnagyobb hülyeség itt a hiányzó vessző. Először berágtam, aztán rájöttem, mindössze unatkozik. Amúgy jót tesz, a legolvasottabbak közé repíti az írásaim. Mellesleg heti rendszerességgel kapok köszönőleveleket, amelyekben kifejezik, mennyire hálásak nekem, mert miattam regisztráltak az oldalra, mög miegymás. Gondoltam rá, hogy kivágom a picsába, mert lett már tiltva párszor, de nem akarok lesüllyedni a szintjére.

Amúgy. A Mosaic Artistry Group ma megosztotta az adelaine-es cikkem, az énekesnő pedig megígérte, tájékoztatni fog az új lemezzel kapcsolatban. Egyszer már készítettem vele interjút, most pedig exkluzívan én fogok írni az új albumról, mert istenkirály vagyok.

Rá vagyok kattanva a divattémára, napok óta a fashiontévét lesem, hátha leadnak valami anyagot a Valentinóról, eddig csak szar Michael Kors-divatbemutatókat láttam. Írni fogok róla egy cikket, már megvan minden cucc hozzá, csak lusta vagyok, meg annyi cikk van benn, mint a nyavalya, aztán van vagy negyven életmódcikk a könyvjelzőben, de már így is van vagy négy publikálatlan, akkor meg minek?

Ja, a laptopot még mindig nem javíttattam meg, szenvedek itt Hitlerrel továbbra is. Miért? Nincs értelmes indokom.

2 responses to “utolsó bejegyzés, mi? fenét.

  1. Hirtelen azt hittem, én vagyok a rajongód😀 De aztán rájöttem hogy kire gondolsz🙂 Most mondanám, hogy rendes ő, csak téged nem szeret, de ez rohadt hülyén hangzik😄
    Bájdövéj, örülök hogy visszajöttél😀 Ez az én művem, igaaaaz?😀

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. február
h k s c p s v
« dec   Már »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728