kutyaharapást szőrével.

Kurva fáradt vagyok, ma kutyáztam, kiélveztem, hogy a másik dögöt elvitték a francba, és csak az én kutyám van itthon, szóval elmentünk sétálni. A parkban aztán kidőltem egy padra, amíg ő körbe-körbe rohangált. Aztán induláskor megharapott. Sosem csinált még effélét. Nem mintha fájt volna, csak néztem egyet, hogy mégis mit keres az állkapcsa a karomon.

Holnap most már tényleg beszélnem kell B-vel a laptop miatt, az Oscarra kelleni fog. Hétfőn vagy hat emberrel kell találkoznom, de nem tudom, hogyan osszam be a napot.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. február
h k s c p s v
« dec   Már »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728