subsidiaries.

Ma elvittem Lincolnt Béhez, meglátszik, ki a profi, ki nem, nekem 45 percig tartott szétkapni, ő másfél perc alatt kiszedett minden fontosságot. Otthagytam gyógyulgatni, hoz majd neki dokikat, aztán meglátjuk, mit kell cserélni, mert bizony szét kell szedni darabjaira, hogy megtudják, mitől krepált be. Ma amúgy először! bekapcsolt, két percig működőképes volt, még a Starityre is fel tudtam nézni, aztán nyekkent egyet, és eltűnt minden. Azóta ismét sztrájkol. Jövő héten oszkár, szóval remélem, addigra megjavítják, B ígérte, majd csörög. Nála ez a “majd” hetekig is tart, de fő az optimizmus.

Nem akartam pasit, most mégis van, ráadásul a legrosszabb, a Nono-fajtából. Nekem amúgy már a baráti ismerkedésektől is borsódzik a hátam, nem csoda, hogy nem akarok kapcsolatot. Hétfőn annyi emberrel kell találkoznom, hogy már a gondolattól is hányingerem van, de muszáj bemennem a városba, mert számlát kell fizetni, a könyv kölcsönzési ideje is lejár – a francért járok könyvtárba, nincs is hangulatom az olvasáshoz. Nincs semmihez.

Ma Meksszel elmentünk a Gyéhába, én nosztalgiáztam, meg is jött a szar kedv, ő meg lemászott egy ötméteres szakadékba, aztán nekem kellett baszakodni a kisegítésével, mert nem tudott kijönni. Röhögtem is egy jót.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. február
h k s c p s v
« dec   Már »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728