itt kell a címet megadni.

Ma azon gondolkodtam, vajon a GyÉ-féle előadásban ki játszotta a mizantrópot. Mert ha nem én, akkor nem tudom, én kit játszottam. Mindenesetre most az vagyok, és nem tudok egy impulzív indokot felmutatni, miért legyek másmilyen.

Hétvégén átmegyek Kához, már rám fog férfi, és igazából alig várom. Történetesen az is eszembe jutott ma, amikor egyszer Ával buliztunk. Fergeteges visszagondolni rá, ahogy róttuk az utcákat, és totál szét voltam esve, és elmentünk egy pasihoz, akit amúgy bazira nem is ismertünk, egy szót nem beszéltem vele korábban, de felébresztettük éjfélkor, hogy jöjjön el velünk bulizni, és eljött, és kurva jól szórakoztunk, majd engem hazakísért. Annyira hiányoznak ezek az idők, de Á már gyereket nevel, és mivel minden változik, a mondatot nem érdemes befejezni. Valami nagyon változik bennem, és lehet, hogy nem jó irányba.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. február
h k s c p s v
« dec   Már »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728