kapitalizmus.

Hát nem, nincs laptop, és egy darabig szerintem nem is lesz, mert a problémát csak átmenetileg tudták megoldani. Némileg ez megkönnyebbülés, mert arra gondoltam, rátenném a telómra, majd beállítanám ezt a Kesha-dalt csengőhangnak, ami szörnyű hiba lenne, bár könnyen megutálnám, tehát mégis jó.

Az előbb arra gondoltam, holnap tanulhatnék anyától a főzést illetően, aztán rájöttem, nincs mit. Ma a konyhában töltött időm alatt folyamatosan az járt a fejemben: “Fogalmam sincs, mit csinálok, gyorsan ki kell dobnom ezt a szart, amíg anyáék nincsenek itt”, de kurva finom lesz, bármit csinálok. Mondjuk oregánóval minden az. Ez van, király vagyok. Annyira azért nem, mert van egy böhöm nagy seb a homlokomon, mert ma nekimentem valami vasból készült szarnak, amikor az őzeket tanulmányoztam. Egy kiló alapozó kell, hogy elfedjem.

A kutyám meg újfent megbízhatatlan. Az egy dolog, hogy múltkor meg akart kóstolni, de ma majdnem megtámadott valakit – szerintem a szőrmebundája miatt. Ha így van, jobban tiltakozik ellene, mint a PETA.😀 Ezentúl nem játszunk póráz nélkül, csak a Gyéhában. Holnap talán leviszem oda, ha nem lesz ekkora kurva nagy sár.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. február
h k s c p s v
« dec   Már »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728