Leonard, I’m sick!

Elfelejtettem, mi a blogom címe, és véletlenül egy régire navigáltam, most azon olvasgattam az okosságaim. Nem is tudom, miért írok, nem történik semmi napok óta, mert napról napra rosszabb az állapotom, mikor már azt hiszem este, hogy kutyabajom, másnap reggel jön a krach. A lényeg, hogy semmihez sem tudok kezdeni, laptop nincs, mondjuk amúgy sem tudnék fennmaradni az Oscar végéig, tegnap alig vártam, hogy véget érjen a Spirit-gála, mert pocsékul vagyok. Nyilván majd kelek reggel nagyon korán.

Kellett nekem cikksorozatokat indítani, most mindenki bombáz ötletekkel, ami jó, de van benn negyven cikk, napokig el lehetne játszani, hogy csak cs-t publikálunk, semmi mást, akkor talán redukálódna a számuk.

A napokban macskát fürdettem, rövidgatyóban bemásztam vele a kádba, mert muszáj volt, könnyebb így pancsiztatni, de veszélyesebb, megkarmolt, de úgy néz ki, mintha Vincent Keller támadott volna rám. Remélem, heg nem marad. 😀

Lassan húsz leszek, ez elgondolkodtatott. Gyökeres változtatást tervezek attól a naptól kezdve. Új életfilozófiát szeretnék életbe léptetni.

Hozzászólás

Archívum

2013. február
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728