szóval.

A napokban megnéztem ezt a francia drámát, amely hatására változott a hozzáállásom egy-két dologhoz, s alig várom, hogy a születésnapom után beszámoljak erről bátyámnak, mert többnyire van köze hozzá. Némiképp ez volt az oka annak, hogy az istennek nem tudtam elaludni, holott kurva korán ágyba kotródtam, mivel megfogadtam, nem nézem az Oscart, épp elég volt az Independentet végigszenvedni, amúgy is baromrosszul voltam. Viszont annyira nagy volt az izgatottságom amiatt, nyer-e az Argo, hogy nem jött álom a szememre. Mivel a gálák többnyire négyre véget érnek, gondoltam, addig csak kezdek magammal valamit, de pár óra forgolódás után kínomban már mosogattam, konyhát és fürdőt takarítottam, és löktem magamba a kávét meg a lázcsillapítókat.

Négykor – 3.57-kor – végül odaültem a géphez, nem a laptophoz, nem Hitlerhez, hanem a még ócskább lefagyok-percenként-géphez, mert az legalább nem zúg, mint egy istenverte kombájn. Azt terveztem, odaérek a végére, megtudom az összeredményt, majd írok cikket valamikor reggel. De a gála csak hatkor ért véget, és igen, nyert az Argo. Hogy én milyen impulzív késztetést éreztem arra, hogy felkiáltsak, ó. Tudtam, hogy nyerni fog, mégsem hittem benne, az a sok szar, ami keringett körülötte, ellehetetlenítette a bizalmat. Mikor először láttam, úgy gondoltam, Affleck egy jelölést kaphatott volna, mert a film úgysem ér oszkárt, de megnéztem még egyszer, s akkor már átkoztam az Akadémikusokat, akkor már biztos voltam a győzelmében, mert több van ebben a filmben, mint hiszik. Ez egy kibaszott történelem és annak hiteles megelevenítése. Szeretem, nagyon, és rég kedvenccé vált. Biztos vagyok benne, hogy több tucatszor meg fogom nézni még. Team Argo Fuck Yourself.

Szóval, még nem aludtam, de vettem új cipellőt, sajna nem Brian Atwood kollekciójából, de tökéletes lesz arra, hogy a kutyám összetapossa, ha lesz majd erőm elvinni sétálni.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. február
h k s c p s v
« dec   Már »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728