XX.

Tizenhárom évvel ezelőtt bátyám azt mondta, ha húszéves leszek, és egyikőnknek sem lesz senkije, feleségül vesz. Hát, az idő itt van, de nem hittem volna, hogy több mint egy évtized alatt ennyi minden fog változni. Nem mondom, hogy én leszek a macskás néni vol II., de nem igazán tudom elképzelni az életem, csak önmagammal, és ezt teljesen rendben találom. Erről olyan monológot akartam írni, de most valahogy elszállt a kedvem, fáj a fejem, és kedvetlen vagyok.

Egész nap nem volt net, illetve délután fél négyig – ez egész napot jelent, mert jó korán keltem; deh tönkrement valami kütyü a központban, így fel kellett ugraniuk a srácoknak Pestre, hogy új berendezést hozzanak, az egyre ért oda, majd további három órába telt a beüzemelése. Beszéltem Bével, jelentette, az alaplap a hibás, azt kéne cserélni, de egy húszasba fájna, és ő nem látja értelmét. Én látom, mert meg vagyok verve Hitlerrel, és ugyan működik még, de ma rám hozta a frászt, amikor kikapcsolás előtt beállt a kék halál. Bármikor bemondhatja ez is az unalmast, szóval kéne az a csere nagyon.

Holnap talcsimalcsizom Vével, már két napja erre várok, aztán pénteken Kával, erre meg már egy hónapja, és Alkonyatot nézünk, jajj. Valamiféle világmegváltást várok a második X-től, úgy érzem, valami új fog kezdődni.

One response to “XX.

  1. Haha, hajrá😀 Az Alkonyat nem rossz, csak ne folytassátok, mert az Alkonyat vol. 2 az rossz😀

    Az első bekezdésedre meg annyit, hogy belőlem macskás néni lesz, senkim sincs, és már azt is megkaptam, hogy fura vagyok, mert macskás vagyok😀 Na de mindegy, valahogy kezdek hozzászokni😀

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. március
h k s c p s v
« feb   ápr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031