meh.

Vannak ezek a dolgok, a helyesírásváltoztatással kapcsolatban, amit még Modzilla barátunk aláhúz, pedig ezentúl így kell írni, igen, engem is zavar. Fel is kúrtam magam rajta rendesen, nem tudom, mikortól lépnek érvénybe, de addig nem fogok másként írni, mint ahogy eddig.

Nincs sok újság, nem is akartam blogot írni, mert a látszatot mindig őrizni kell, de most kivételt teszek. Tegnap összekaptunk apámmal. Rendszerint félévente vannak ilyen erősségű küzdelmeink, most kisebb verekedés lett a dologból, mert felhasználta a drogos báty aduászt, nekem meg elborult az agyam. Lehet, hogy igaz az apámféle jellemzés róla, de megfeledkezik arról, hogy nincs olyan ember, akit ő valaha is annyira szeretett, vagy aki apám szerette egyáltalán annyira, mint én bátyámat. Amíg nem fog tiszteletet mutatni felé, addig elfelejtheti, hogy szóba állok vele.

Bazira fáj a fejem, de sütöttünk citromos-zselés-túrós sütit, szóval azzal mulasztom a fájdalmakat.😀

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. március
h k s c p s v
« feb   ápr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031