Are you there, God? It’s me.

Minden egyes nap apokaliptikus álmaim vannak, s úton-útfélen, de tényleg mindenütt vallási utalásokkal, szimbólumokkal találkozom, aminek ateista lelkem nem örül, sőt, már-már irritál is, mivel egy hónap után esett le, hogy amúgy egy bazi nagy kereszt van a háttérképemen, és random olyan dialógusokat kapok el a televízióból, ha épp leveszem magamról a fülest, hogy “nem szabad elvesztened a hited. Istennek tervei vannak.” Ez teljesen kicsinál. Ugyanez volt Lincolnnal is, azért neveztem el a laptopom Lincolnnak. Az álomfejtések során arra jöttem rá, amit már eddig is tudtam, mivel a számba rágják: drámai és emocionális változásokon megyek keresztül.

Apa ma megkérdezte, hogyhogy nem bokszolok – talán mert esik az eső, duh, tegnap is el akartam menni egy reggeli futásra, de óriási tócsákba botlottam, ma pedig délben keltem, mert anyával hajnali háromnegyed háromig beszélgettünk, majd szétfagytam a szőnyegen amúgy, és a beszélgetés is abból állt, hogy ő beszélt, én pedig meghallgattam, mert a remek kommunikatív képességeimnek hála másra nem futotta –, szóval úgy döntöttem, holnap tényleg előveszem a bokszzsákot, ahhoz persze kellenének jó zenék is, mert pixiesféle barbecue zenékre nem tudok edzeni, de egy örökkévaló szenvedés lenne, ha megpróbálnék Hitlerről zenéket tenni a telefonomra, szóval majd nyomom Rick Springfieldre, de arra is gondoltam a minap, hogy kellene venni egy új kosárlabdát, mert a palánkom azóta érintetlen, hogy Karcsiék elköltöztek, és annak már majdnem tíz éve, és ez az egész bekezdés egy mondat volt.

Valamelyik nap felkerestem Christina Stürmer menedzsmentjét, és lásson a világ csodát, készíthetek vele interjút. A kérdéseken dolgoztam ma, és alig várom, hogy kezdjük. Tudom, hogy változom, és tudom, hogy vannak, akiknek nem tetszik, de arra, hogy azon filozofáljak, hogyan mehetnék vissza a kezdetekhez, nincs időm, tehát el kell fogadni a dolgokat, én is szeretem a homeosztázist, de ha én meg tudtam békélni ezzel, akkor más miért ne tudna?

One response to “Are you there, God? It’s me.

  1. Gratula itt is az interjúhoz!🙂
    A vallási katyvaszt meg próbáld meg elfelejteni, úgy lesz a legjobb🙂

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. március
h k s c p s v
« feb   ápr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031