Social death or social resurrection?

Hmm. Mostanában annyi jó dolog történt, sorra kaptam a pozitív válaszokat az interjúkérdés terén Christina Stürmertől, Cosma Shiva Hagentől, Dave-től, az Eisblumétól, és most Chris Kratt is csatlakozik a sorba. Igazából már úgy hozzászoktam, hogy a kitörő öröm is elmarad, úgy érzem, elég volt tudnom, hogy képes vagyok rá. Nem akarok olyan célszemélyeket meginterjúvolni, mint Spears vagy lédi zsazsa, a legnagyobb áhítatom Francois Arnaud, de vele macerás lenne. A showtime-osok basznának rá (szerintem), a magyarok segítőkészek ugyan, de most nem aktuális, mivel csak nyáron jönnek újra forgatni (ha jönnek, aláírtak egy négyéves szerződést ugyan, de felbonthatják simán, persze nem fogják). Mindenesetre felvettem a kapcsolatot Lotte Verbeekkel, belőle majd megpróbálok kicsikarni némi információt. Joe Anderson is a jelöltek közt van, az anyjával beszéltem is már, de most mindenki nyaral. Meg időm sincs. Cosma menedzserének vagy egy hete lógok válasszal.

Csak ezt kellett megosztanom.

One response to “Social death or social resurrection?

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. április
h k s c p s v
« Már   máj »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930