vihar vége.

Elképesztően zsúfolt hetem volt, biztos elkövettem valami szörnyűséget, amiért az “ez sem a te napod, kortnus” büntetést kapom. Július elején szeretnék majd Katsusznál tölteni pár napot, mert ezt figyeljétek: március kilencedikén találkoztunk utoljára. Márciusban, vazz.

Annyi időm volt ma, hogy lazítsak, nézzek egy TBBT-epizódot és játsszak az új Star Trek-gémmel. Ki szeretném próbálni a régieket is, de hónapokkal ezelőtt volt, hogy egyáltalán bármivel is játszottam. És milyen a játék? Mintha háromszáz évet ugrottunk volna az időben az új Trek-film után, annyira akciódús, hogy egy percre nem lehet megállni, mert ölniölniölni. Eszetlen baromság, keveréke a Crysis kettőnek, a Gears of Warnak, egy kicsit az AC-knek és az Avatar-játéknak, (persze, hogy Spock vagyok) Kirkkel együtt dolgozni jó, idézi a brotherhoodos Lucy–Desmond-szálat. A kedvenceim a minitranszportos küldetések voltak, a turbóliftes golysziknál viszont egyszer egy pillanatra megállt a szívem. Még mindig nem értem, miért Gornok ellen küzdünk, felettébb nem hasonlítanak az 1966-os, krokodilszerű jelmezbe bújt emberekre.😉 Mindenesetre ha nem Star Trek lenne (így sem Star Trek igazából, mert az új filmek újrafejlesztett változata, még a filmek rendben vannak, de ez már marhára nem Star Trek), akkor rég abbahagytam volna, mert ez nem az én világom. Jobb szeretnék egy Eredeti sorozat alapján készült játékot kipróbálni, ami hangulatos és vicces.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. június
h k s c p s v
« máj   Júl »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930