úszás, úszás.

Nem érem utol magam. Olyan, mintha a napok egyre rövidebbek lennének, mintha a 24 órából csak nyolc állna rendelkezésemre. Reggel felébredek, pislogok kettőt, és öt óra van.

Ma voltam ezen a túrón, csak húsz percre ugrottam ki, kerestem volna fasza játékokat, de nem találtam semmit. Karib-tenger kalózai-s (igen, az én szemem is bántja ez az írásmód), Indiana Jones-os, Star Wars-os meg egyéb lócitromokat találtam, de trekeset sehol. Pedig még olcsó is lett volna, de sehol semmi Spock.

Szerdán megyek Katsihoz szülinapozni, előtte még be kell ugranom csekkeket fizetni, nem tudom, hány havival vagyok elmaradva – kettő, három, négy?!! Nem azért, mert nem tudtam fizetni, hanem mert egyszerűen nem jutok odáig, hogy bemenjek. Múltkor a netszámlával is lógtam két hónapot (tudjátok, az volt a lucky-you napom), pedig Balázs két utcával feljebb él, de egyszerűen úszok mindennel, mindenütt. Csak tudnám, miért. Oké, hogy naponta nézek egy (vagy két) Star Trek-epizódot, de már azt is úgy, hogy közben csinálok valamit, hogy haladjak. Mondjuk felnyalom a fürdőt vagy elmosogatok és takarítok, és közben hallgatom. Ha filmezni akarok, egy héttel előre meg kell tervezni a dolgaim, mert egyszerűen nincs időm ilyenekre. Múltkor askon írta valaki, hogy napi két órát biztos zenehallgatással tölt. Én kétnaponta hallgatok meg egy dalt. A falnak megyek. Két napja hét olvasatlan üzenetem volt a Facebookon (úgy ötnaposak), és nem azért nem írok vissza, mert bunkózom, csak nem jutok el oda, hogy nyugodt és megfontolt választ írjak. Ezt a blogbejegyzést is már egy hete tervezem, de már azt sem tudom, hogy kell blogot írni.😀

Este meg akartam nézni a La migliore offertát (olasz rendezővel készült angol film), de helyette összedobtam egy egyszerű hátteret (Jack Frost helyett Chris Pine, ú, mekkora váltás :D). Csekkoljátok itt.

Napok óta ezen a képen röhögök.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031