Egér úr látogatóban.

Annyira régóta szeretnék már írni, hogy nagyon. Szerdán megvolt a buláj, a többi nap meg blur. Öt perce próbálok visszaemlékezni, de csak a szörnyű, fejfájós reggelek vannak meg. Tegnap viszont itthon voltam, befejeztem az interjút – Peti irtó rendes alak, alig várom, hogy elolvassam a könyvét –, aztán megnéztük a World War Zét. Juj, de jó volt!

Este, mikor beengedtem Swarley-t, szaladt volna be a szobámba, de betessékeltem a fürdőbe, mert még nem végeztem a fogmosással. Akkor láttam, hogy a szájában virít egy egér, de olyan apró, amilyet még sosem láttam. El is neveztem rögtön Mütyürnek. Olyan kis cuki volt a pici bajszaival, egyből eszembe jutott az Epic. Nem sérült meg, Swarley vigyázott rá, még csak össze sem nyálazta, csak terelgette, hogy merre menjen – de karmok nélkül. Aztán hagyta, hogy elszaladjon, és miután kiderült, hogy tud fejjel lefelé mászni, rátapadt az éjjeli szekrény aljára, aztán félóráig fetrenghettem a földön, hogy kiszedjem. Nem akartam odaadni Swarlesznak, mert összebarátkoztunk, meg nem is akarta megenni, de már éjfél is elmúlt, és ha anyám meglátta volna reggel, hogy ott egy egér az ágyam mellett… szóval kitettem az ajtó elé, az öt macska meg nekiesett. Jajj, de gonosz vagyok! Elviselnék egy egeret itt, az asztalomon.

Ma megint mozi lesz, megnézzük a Lone Rangert. A The Heatet is szeretném, de a LR alapból vagy 140 perc. Nem hiszem, hogy lesz időnk rá. Csak ajánlom, hogy jó legyen, mert Depp mostanában egyenesen szar filmekhez adja a nevét.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031