filmnéző, 2013.

Emma kérte, állítsak neki össze egy listát azokról a 2013-as filmekről, amiket már láttam és valószínűleg meg fogok nézni, mert jók. Sokan mondtátok már, hogy szeretitek az ízlésem, szóval lássuk. A pinkiminki cuccok a kedvencek.

2013-ban debütált filmek, amiken már túl vagyok.

Pitch Perfect: párszor nézős, csajos film. Anna Kendrick, Breakfast Club, nem rossz zenék. 7

Hansel and Gretel: egyszer nézős, jól induló, akción van a hangsúly = szar a történet, fos film. 5,5

Warm Bodies: Nagyon vicces, túl nyálas, Nicholas Hoult cuki. Teresa Palmer helyett nem igaz, hogy nem tudtak volna egy szebb nőt keríteni a főszerepre. Kétszer meg lehet nézni. 5,5

Gengszterosztag: Bazi unalmas, lapos. Emma Stone és Ryan Gosling remek páros, még mindig. Simán felejthető, nem is nézem meg többször. 3

Identity Thief: Senki sem veszít sokat, ha nem nézi meg. Jason Bateman cuki. 4

Óz, a hatalmas: Tényleg hatalmas! Danny Elfman, James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, meg az az undorító Michelle Williams. Szép látvány, vicces, simán bekajáltam. Biztosan megnézem majd még. 9 – ajánlható kategória

Welcome to the Punch: Punch in the face rendesen. fincsi James McAvoy, Daniel Mays, imádnivaló brit akcentus, akció meg egy rakatnyi baromság. Fogtam a fejem. 5,5

CroodékMásfél órára szerelmes lettem! Belé. Aranyos, vicces, kétszer láttam, nézni kell, mert tök jó. 8,5

Safe Haven: Szép hangulat, de erőltetett. Nyálas-mázas szar. Meg azok a zenék. Mintha Taylor Swift bezárt volna egy kamrába, ahol csak az ő dalai szólnak. 5,5 – nem kell megnézni

The Place Beyond The Pines: Varázslatos. Kijelenthetem, én még nem láttam ehhez foghatót. 9

The Call: Izgalmas, de a vége dafakk, az egész film felkúrt rendesen. 7

A nagy Gatsby: Fos törmelékzene, a filmvilág egyik legnagyszerűbb szerelmespárja. Elbűvölő, a novella miatt meg alapból látni kell. 7,5 – ajánlható kategória

Epic: Láttam vagy hatszor, királyság. 7,5

Másnaposok 3: Rosszabb, mint a második. Nem kell megnézni. Bár ne néztem volna. 5,5

Star Trek: Into Darkness: Remek! 10

Trance: Valószínűleg ez az év egyik legjobb filmje, undorító, bizarr, degenerált agyszülemény, szürreális. Gyönyörű. Brutális. 9

World War Z: Érzelmes, drámai, néhol fosatós, de vicces és bazi izgalmas. Brad Pitt jó volt. 9,5

The Lone Ranger: Armie Hammer cukifiú, de ez kevés, mint bordélyházban a szűzlány. 4

Escape from Planet Earth: még animációs filmnek is gyenge. 4

Incredible Burt Wonderstone: Tetszett, látni akarom még egyszer! Ritka vicces hálivúdi múvikhoz képest. 7

2013-as filmek, amiket látni akarok:

The Stranger Inside – biztos szar, de szeretem Sarah Butlert
The Demented
Before Midnight
Thor 2: szétspammelik akcióval, tehát szar lesz a történet. bár ne úgy lenne.
The Heat
Catching Fire
Percy Jackson II.: nincsenek nagy reményeim, de Logan Lermant zabálnám.
The Big Wedding: biztos valami szar, és bánni fogom, hogy megnéztem, de legalább sztárparádés szar.
Internship
This Is The End
We’re the Millers: Jennifer Aniston, Sudoku = látni kell.
Jack Ryan: Chris Pine, Keira Knightley, kell ennél több?
RED II (?)
The Best Offer
Bling Ring: Sofia Coppola, Emma Watson, celebvilág, részletezzem?
About Time
Now You See Me
Filth
The Disappearance of Eleanor Rigby: His/Hers: ez két film lesz, drágaságaim! két szemszögből mutatva be az eseményeket. ilyet még nem pipáltam. + McAvoy.
Clear History
Prisoners: Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis. Jó lesz.
Inside Llewyn Davis
Serena: Bradley Cooper, Jenny Lawrence, Rhys Ifans, Sean Harris. !
Only God Forgives
A Single Shot
Horns
Runner, Runner: Ben Affleck egy tonna trágyát el tudna nekem adni az Argo után.
The Longest Week
Getaway
Turbo
Machete Kills
Gravity: vagy öt éve készítik már.
Saving Mr. Banks
Scenic Route: Josh drága emiatt borotválta le a haját olyan fosra.
Byzantium
Violet&Daisy
How I Live Now
The Way, Way Back
Free Birds
Drinking Buddies
Gru 2
Monsters Uni
Stuck in Love: Logan Lerman
RIPD
Planes
The World’s End (?)
12 Years a Slave (!)
The Wolf of Wall Street
Dallas Buyers Club
American Hustle

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031