szerverproblémák.

Hát az van, hogy bekrepált valami az oldalon, a tárhelyen, a szerveren, a cPanelen, és az oldal időutazást tart visszafelé. De sajnos nem csak az enyém, és nem tudtunk ép megoldást találni rá. Mivel már másodjára tettem újra mindent, harmadjára nem volt kedvem hozzá, szóval befejeztem. Ha pár nap múlva is ugyanez lesz, akkor végleg befejezem, mert drága az időm, és ezt nem engedi meg.

A minap beszéltem telefonon tesóval. „Ajánlj már egy jó filmet… De ne a Star Treket!” Szóval ajánlottam neki a Transzt és a WWZ-t, én pedig kaptam a Men of Honort. A napokban megnézem, az előbb Odd Life of TG-t néztem, ajj, az a gyerek!

Untitled-1

 

Ma először örültem egy szponzorált hirdetésnek, ami kibökte a szemem, mert a FOX új sorozatát, a Sleepy Hollow-t reklámozták, na, mondom „egy újabb foscsi feldolgozás, Johnny Deppnél jobbat úgysem talá… óó, helló, miszter új tökéletes férfi!” hát ez a Tom Mison hosszú hajjal! Eszetlen dögös.

Untitled-1a

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031