I cook with wine, sometimes I even add it to the food.

Beszélgessünk a borokról! Nem tudom, miért, de ma olyan boros hangulatom van (mint minden nap). A reggelem azzal indult – őszintén szólva, nem emlékszem, mivel indult, mert összefolynak a napok, de arra emlékszem –, hogy szőlőt metszettünk apával. Rájöttem, kurvára irtózom a magasságtól, nem kell kiröhögni, de tényleg, nem mertem két foknál magasabbra mászni a létrán, szóval ugráltam a fürtökért, mint valami eszetlen bakkecske. Olyan különös érzés fogott el – bár lehet, hogy csak azért, mert egy kiló permetszer hullott a szemembe –, olyan volt, mintha a Napa völgyben járnék. (Nehogy nekem több hektárnyi szőlőtermő területet képzeljetek el, nem, csak az udvarunk van tele szőlővel, de akkor is). Valamiért olyan hangulatos volt.

Azon gondolkodtam az előbb, hogy meg kéne nézni megint ezt a Bottle Shock filmet, nem is a hippi Chris Pine meg az irritáló, felesleges jelenetek miatt, hanem mert annyira remekül, tökéletesen bemutatja, hogyan jutottak a kaliforniai borok – és különösen a Chateau Montelena Chardonnay – a legkedveltebbek és legelismertebbek közé, szinte egy csapásra, és olyan gyönyörű.

Például: a fotón látható az ún. low cloud, amellyel a Napa völgyben is találkozhatunk. Csudijó, mi?

581783_10151332024858848_1338074371_n

Aztán: vettem ma egy ultradrága jégkrémet, kiderült, hogy vörösboros! Eleinte váó, később már el akartam dobni, mert undorítóan csömör volt. Holnap szerintem főzök valami borosat, van még egy kevés, de hát mindig megiszom. Ne nézzetek alkesznek.

Újra akarom nézni az Argót és a Star Trek II-t is, nem tudom, melyiket nézzem. És új, egyszerű profilom van a Starityn, Spockóval és Joe-val.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031