stillthere,stillthere,stillthere,gone.

Elolvastam a blogbejegyzéseim, végétől az elejéig (vagy ahogy tetszik). Hogy én mekkora egy önelégült, egoista barom voltam, amikor Siófokon éltem. Beszarok! Nem az, hogy bánom, vagy valami, mert jófej voltam a magam módján, de lapáttal csaptam volna képen az akkori énem, ha összefutok vele. Ú, banyek. Lesújtott. Legközelebb szólhatnátok azért, hogy “hé, paraszt lettél.” Ezen gondolkodom tegnap óta, szerintem azért váltam olyanná, mert mindenki elengedte a gyeplőt, de úgy egyszerre, körülbelül olyan lehetett, mint amikor a szánhúzó kutyákra rákiáltanak: mush!

Na, fátylat rá. Nincs jó kedvem, fél öttől ébren vagyok, sütöttünk két piskótatekercset – csak azért, hogy viszonozzuk a szomszédoktól kapott állandó kedvességet, ti. anyámék öttől nyolcig elvonulnak a többiekhez, és jön a nasi- meg a traccsparti… de megettük. *összeszégyelli magát*

Úgy tíz körül ültem csak ide először, de nincs is kedvem semmihez. Mehetnénk nézni Only God Forgivest, meg The Dementedet, de tudom, hogy mind a kettő szar, és nem akarok szar filmet nézni egy olyan remekmű után, mint a Before Midnight, merthogy megvan az idei év legjobbja. Vazz. “if you’re looking for permission to disqualify me… i’m not gonna give it to you. I love you. You’re fucking nuts.” 😐 olyan szomorú. olyan tökéletes. Jajj, Ethan Hawke, miért vagy olyan cseszettül jó színész?

Bejelölt egy tag egy perce a Starityn. Nem fontos, de micicica a neve, és én hívom így a macskáim: micicica meg szvorlimorli, meg füstimüsti, meg bogyimogyi, meg alfimalfi meg faszom.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031