barátság celeb és rajongó közt? márpedig van ilyen! :)

Azt hittem, senkit sem fog érdekelni a tegnapi, mégis majdnem látogatottsági rekord dőlt! Köszcsii.🙂 Újra a tegnapihoz hasonló a téma, mert nem akartam senkit azzal terrorizálni, hogy az előzőhöz hozzáfűzök pár bekezdést, elég hosszú volt így is. Szóval létezhet-e vajon barátság a fanatikus ember, illetve egy normális életre törekvő híresség közt, akinek a hócipője tele lehet azzal, hogy másról sem hall, csupán játéka méltatásáról? A jelek szerint igen. Egy barátnőmmel megtörtént, erről tegnap számolt be.

Gabrielával négy vagy öt éve ismerkedtem meg, amikor egy egyszerű, gportáloshoz hasonló szájtja volt, annyi különbséggel, hogy HTML-alapú volt, és ic.cz-re végződött. Ez körülbelül a cseh megfelelője az egykori magyar ingyenes tárhelyeknek. Néhány éve azonban váltott a Starszzra, és megkapta a .com domaint. Elárulom, Daily-Jordana.com a lap címe, a Halálos iramban-filmekből ismert Jordana Brewsterrel foglalkozik. Mindig is gondolkoztam olyan dolgokon, hogy vajon a cölöbök rákeresnek-e a nevükre, ha igen, mely weblapokat látogatják, és vajon kíváncsiak-e arra, eltökélt rajongóik milyen fanszájtokat dedikáltak nekik. Úgy fest, ez több, mint valószínű.

Jordana néhány éve találta meg Gabi lapját, gyakori látogató lett, s mára ott tart a dolog, hogy a legtöbb interjújában megemlíti a lapot. Ebből kifolyólag feleannyian lájkolják, mint a Starityt, napi több ezer látogatója van, és Jordana úgy jellemzi Gabit és a társszerkesztőt, mint a barátait! Többről van itt szó, mint egyszerű kedvességről, mindjárt megyünk tovább.

Néhány hete Vivivel és Dijannal azon ment az agyunk, hogy mi vagyunk az ügyeletes sajtósai iksznek meg ipszilonnak, de Gabi ténylegesen elmondhatná ezt magáról, ugyanis naponta beszélget Jordanával a Twitteren, sőt, ha valamiféle vörös szőnyeges megjelenése van, filmpremier, bemutató, sajtókonferencia, satöbbi, amire hivatalos, akkor napokkal korábban beszámol Gabinak, hogy ‘ez lesz, az lesz, ettől a tervezőtől kölcsönzök ruhát, ezt fogom viselni, ide megyek, oda megyek’, és ez elképesztően, brutálisan jó! Annyira boldog vagyok, és büszke rá, hiszen elmondhatja magáról, hogy a legnagyobb kedvencével beszélget nap mint nap, és elsőkézből tud meg mindent.

**

Elkezdtem nézni egy új (számomra új) sorozatot, Brent Spiner webszériáját, a Fresh Hellt. Amit tudni kell róla, hogy felér egy otthon forgatott paródiával, de a szomorú, hogy többnyire önmagát parodizálja ki. Alacsony költségvetésű, pár perces epizódokból áll, és mind fent van a YouTube-on. Nagyon vicces egyébként, volt, hogy bekönnyeztem alatta, aztán már azért sírtam, mert Brent humora ennyire kegyetlen. Szóval adott a kilencvenes évek egyik legnagyobb sci-fi-kedvence, akire 25 évvel később már senki sem emlékszik, és ebből csinál félig komédiát, félig drámát – mintha Moliere próbálna újra alkotni.

Nagyon szeretem Brent humorát, de cseszett szomorúnak találom, hogy ténylegesen a saját, elkeseredett poklát mutatja be mindenkinek. Többen is írták, nagyon jó kritikákat olvastam, hogy egy csatornának fel kéne vennie, mert jobb, mint egy-két szitkom manapság. Hát tényleg! A Cougar Town és a Happy Endings semmi ehhez képest, a SyFyon szerintem még egészen ellenne. Ezt mondta ő a soriról egy interjúban:

“Valami nagyon szörnyűt tettem, amit az Incidensként emlegetünk [a sorozatban]. Elrontotta az életem, a karrierem, mintha számkivetett lennék most. És ez igazából arról szól, hogy megpróbálsz visszajutni oda, ahová egykor tartoztál, a vágyról, hogy csak még egyszer visszatérj. Mert bármilyen megaláztatás is éri a karaktert – és a karakter alatt önmagam értem –, szembeszáll vele, és nem adja fel. És erről szól a sorozat, a napos oldalról. Rólam, rólad, rólatok, de igazából rólam. És ha megtennéd, hogy a FreshHellSeries.com-on belenézel, örökké az adósod leszek. De ha nem nézed… hát… akkor vigyázz, amikor éjjel a sötét utcákon járkálsz!😀

Imádom a pasi humorát.

01

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031