égessük le a sztárokat.

Nem tudom, tudjátok-e, én eddig nem tudtam (mintha barlangban éltem volna, komolyan), hogy a Comedy Centralnak van egy ilyen műsora, hogy Roast of YX. Amúgy sem vagyok a Comedy Central rajongója, utálom, hogy tízpercenként reklámoznak, és mindig ugyanazt adják. A lényeg, hogy ma rábukkantam 1st-ön (freeleech!) egy Charlie Sheen-es darabra, gondoltam, hogy Charlie-t össze meg vissza lehet szidni, szóval letöltöttem. Undorító és perverz humorral van tele, amit nem csípek, de minden elsütött vicc túl igaz volt ahhoz, hogy abbahagyjam, szóval végignéztem. Nem tudom, mikor röhögtem ennyit utoljára, de tudjátok, van egy olyan pillanat, ha megtapasztaltátok már, amikor szinte sírtok a röhögéstől. És amikor konkrétan a sírásküszöbre lépsz, abbahagyod a nevetést és sírni kezdesz, mert már annyira fáj. Velem ez történt ma. Kellemes meglepetés volt, hogy William Shatner is szívatta Charlie-t (utána megnéztem azt a részt, amikor Willt szívatják, ott az volt a kellemes meglepi, hogy Brent Spiner is részt vett a műsoron, de csak mint néző.)

Na, itt van pár humornyaláb, mindkét epizódban voltak Star Trek-es viccek, külön öröm volt.

Will Shatner: “Az űrben zöld nőkkel szexeltem. Persze, te kék nőkkel szexeltél, akik nem tudták kezelni a drogproblémáikat. De neked nincs szükséged ilyen sajtóra… Régebben, ha ekkora publicitást akartam, olyan drasztikus dolgokat kellett tennem, mint megcsókolni egy fekete lányt, vagy egy ázsiait vezetni hagyni!” LMAO [Uhura és Kirk volt az első fekete–fehér páros, aki először csókolózott a tévéképernyőkön a szériában; Sulu, aki kormányzott, ázsiai]

Amy Schumer: “Charlie, olyan vagy, mint Bruce Willis. Tudod, nagy voltál a nyolcvanas években, de most Ashton Kutcher tölti be az utánad maradt űrt.” [Ashton összeházasodott Bruce exfeleségével, majd átvette Charlie sorozatát]😀😀

Aztán jöttek a részek, amikor Willt szívatták: “Ó, ott van William Shatner, a legkirályabb hapsi a világon. Nem fogom szívatni, mert úgy néz ki, mint aki a végső határán van. Kirk kapitány, talán Scotty felsugározza a golyóid a padlóról!” [Az űr a legvégső határ… Star Trek-intro + ezzel a címmel egy ST-film is készült.]

Van még egy jó jézusos is, de azt nem keresem ki. Megyek nemsoká filmet nézni, belenézek ebbe a Big Weddingbe [Amanda Seyfried, Robert DeNiro, Katherine Heigl]. Áprilisban jött ki, de még egy rohadt angol felirat sincs. Ha szar lesz, amiben biztos vagyok, nézek majd Star Treket, úgysem néztem jó ideje. Ma is csak egy Fresh Hell-epizódra futotta. Továbbá. Megismerkedtem egy tök intelligens[nek tűnő] hapsival. Még nem untam rá a levelezésre, ki tudja.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. július
h k s c p s v
« jún   aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031