dolgok, amikből elegem van.

Muszáj egy kis nevelést alkalmaznom, okítani a népet, mert egyszerűen kiborító, hogy naponta kiborítanak az ilyenek. Választhatnám azt is, hogy hagyom a picsába az egészet, de szeretem ezt csinálni, szóval képes vagyok a legnagyobb ostobaságokat is végigolvasni és kijavítani, de megőrülök néha akár egyetlen szótól. Ma például azzal indult a napom (eredetileg kísérletet akartam végezni, megfigyelni, a szervezetem hogyan reagál a nikotinmegvonásra, jelentkeznek-e fizikai és pszichés tünetek, de miután kint kifolyt a belem a melegtől /apával kertészkedtünk/, hagytam a francba az ötletet), hogy megláttam a körülbelül negyvenoldalas katalógus egyik legzavaróbb helyesírási hibáját, egyszerűen ránéztem a hűtőre, és kibökte a szemem.

légy csattogtató. Ez konkrétan azt jelenti, hogy “Legyél csattogtató!” – jelentsen ez bármit is. A légycsattogtatónak már van köze a legyekhez.

Twitterjén. Közzétett valamit a Twitterjén. Utálom, amikor az emberek így irkálnak. Van Twittered? Van Facebookod? Van Starityd? Nem, nincsen. Mark Zuckerbergnek van Facebookja és Freeze-nek van Starityje, neked, ember, nincs. Twitter-, Facebook- és Starity-profilod, -fiókod, -oldalad lehet, hogy van.

Anna-nak. Hivatalos DVD-borítón olvastam ezt… hangot is adtam az elégedetlenkedésemnek több közösségi portálon is, az a baj, hogy ha az ember leír egy nevet, automatikusan kötőjelet kapcsol hozzá. Magyarul nem azt mondjuk, hogy Annának, ugye? Nem.

Fenn vagyok Facebookon. Ha felmész a JustNinaDobrev.com-ra, akkor nem azt mondod, hogy felmegyek JustNinaDobrevre, hanem a JustNinaDobrevre. Csak annyira beépült a “feljösszfészbúkra?”, hogy erről is elfelejtkeznek. Kurva szarul hangzik, ha lehagyod a névelőt. Szóval azt mondd inkább, hogy fenn vagyok a Facebookon, vagy online vagyok a Twitteren.

Chris Pine-al, Cheryl Cole-al. Ez körülbelül annyit tesz, mintha azt mondanád: “szakítás után csokial vigasztalódom.” Tudjátok, hogy ez a -val, -vel cucc, ugye? Tudjátok, hogy a valvel bizonyos esetekben hasonul az előtte állóhoz, ugye? Akkor mi az anyámért nem úgy írjátok? Nem jégkrémvel, hanem jégkrémmel. Nem Chris Pine-al, hanem Chris Pine-nal.

But wait.. there’s more!

“Katy és a szivárvány minden árnyalata. Vajon melyik lehet a kedvenc színe? Sose tudjuk meg.” Ez egy Facebook-bejegyzése egy divatlapnak, amit követek. Annyira szívesen beszóltam volna a baromnak, aki kitette ezt a hülyeséget, de nem tettem, mert a főszerkesztővel barátságot kötöttem Siófokon. [Nagyon sok fontos kapcsolatom volt ott, néha hiányzik!] De ekkora baromságot. Tudjuk, mik a szivárvány színei, ugye? A szivárvány MINDEN árnyalatára festette már Katy a haját? Komolyan, fekete? Ahh, az emberi hülyeség.

szivarvanydafuq

Na, mára ennyi, nincs kedvem többet írni, mert eléggé fel vagyok már cseszve így is. Amúgy followoltam Rosario Dawsont, de annyi baromságot oszt meg a Twitteren (a Twitter-profilján, a Twitter-hírfolyamon, satöbbi, nem Twitterjén), hogy leiratkoztam róla.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031