I’ve taken all my pills, but I’m still not sleepy.

Borzalmas álmaim vannak mostanában. Az egyikben élőhalott androiddá változom (nem is nézek Star Treket napok óta), a másikban már szellem vagyok, és csak azokkal tudok érintkezni, akik szintén meghaltak már, együtt bolyongunk rideg, egységes menetben az utcákon, mindig előre. Bizarr belegondolni.

Ma egész nap Így jártam anyátokkalt néztem, tudom, múltkor mondtam, hogy nem fogok, de nincs semmihez kedvem. Ma, képzeljétek el, fél tízkor keltem fel! Jesszus, nem tudom, mikor aludhattam ilyen sokáig, öröm volt kiélvezni, ráadásul Swarley is ott feküdt mellettem (vagy az ablakban), ez olyan (rossz hasonlat, főleg szingli szájából), mint mikor a barátoddal még mindig az ágyban fekszetek reggel, és nem akartok felkelni, mert túl szép, meg az ágy is túl puha. Aberráltnak hangzik, ha a férfi helyett a macskát helyettesítem ide, de legyen. Swarlesz mostanában sokszor van benn, hála az égnek megint túl meleg van ahhoz, hogy kint lődörögjön.

Egyébként a napokban Jennifer Paige kétszer is válaszolt a tweetemre, egyszer meg lájkolta a kommentem a Facebookon, és a Ripper Street Jonája, aki rajtam keresztül üzent a magyar rajongóinak anno, is Twitter-lájkolgat folyton. Múltkor kértem tőle, hogy lőjön egy selfie-t, és csinált! Egynapos késéssel, de csinált.😀

Ma pedig olyan depis számokat hallgattam, mint Gary Jules – Pills, Lou Reed – Perfect Day vagy The Smiths – Asleep. Nem tudom, miért, eszembe jutott az “I’ve taken all my pills, but I’m still not sleepy” szövegrészlet, mert nem tudtam aludni hajnali kettőkor sem, és nem tudtam, melyik ez a dal. Na, ez az:

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031