leltár

Körülbelül egy órát aludtam – valamikor öt körül sikerült elaludnom, majd egy óra múlva kivertek az ágyból. Igazából csak hétkor másztam ki, próbáltam volna visszaaludni, de keménykezűség uralkodik erre, szóval lenyomtam egy deci kávét, majd kitámolyogtam. Este egyébként nyomtam magamba a langyos tejet, megittam vagy három decivel, hogy tudjak aludni, de majdnem rókáztam, utálom a tejet, hidegen még-még belenyalok, ha muszáj – azt hittem, tűrhető lesz melegen, de a lófüttyöt. Fúj. Egyébként ha lehet így mondani, a bolti pártján vagyok, a víz is kiver a bocitej gondolatától, gyermekkoromban nagynéném azzal ijesztgetett, hogy a kecsketejjel teli üveget mutogatta és mondogatta, milyen finom. Ja. Terror!

A fújt pfujnak kell mondani egyébként, ezt már csak azért is hozom fel, mert ma kitöltöttem a MagyarHelyesírás.hu helyesírási tesztjeit, mind a hatot, és remek eredményeim születtek, nem akarom, hogy lecsesszetek amiatt, hogy kioktatom a népet, mégis szarul írok. Azért írok szarul, mert így kényelmes. Ha barátokkal beszélek például, letojom, hogy a “Los Angeles-i” helyett azt írom: los angelesi, meg hasonlók. Sokan rám írnak egyébként, ha valamilyen cuccli helyesírásában nem biztosak, és magyarázatot kérnek. A privát üzenetküldésben ne figyeljetek az írásomra, a Starity és a blog elég lesz.😀

victory

Délelőtt leltározást tartottam, kipakoltam minden motyót az asztalomból, két évvel ezelőtti sulis cuccoktól kezdve két hónapos horrorcukor is volt benn. Az volt a reggelim.😀 Megtaláltam azokat a cetliket is, amelyekre felírtam a gyerekem tulajdonságait. Tavaly írtam, hogy láttam a Timothy Green című filmet. Az alapján. Nézzétek, mert jó. El akartam ásni, akárcsak a filmbeli karakterek, mert úgyse lesz gyerekem, szóval, gondoltam, érdekes lesz visszaolvasni húsz évvel később. De lusta voltam elásni. Hét hónapom volt rá.

Ma egyébként felkerült HD-ban az Epic a 1st-re, úgyhogy megvan, mit nézzek ma – hetedjére. Erre vártam már mióta! Már csak a Star Trek: Into Darkness kéne HD-ban, és teljes lenne az örömöm. Mindjárt le is csekkolom, körülbelül egyszerre került a mozikba a kettő, de a ST DVD-megjelenését nyilván húzzák, ha jól tudom, valamikor szeptemberben jön.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031