Este voltam kint a játszótéren egy rövid ideig, de aztán leléptem, mert odajöttek a kölykök, és kölykös dolgokról akartak beszélgetni. Nem bírom a kölyköket. Jövő héten hivatalosak vagyunk egy femilimítingre, de semmi kedvem menni, tekintve, hogy az ötórás, ebéddel egybekötött beszélgetés során mindent fel fognak hozni, amit elcsesztem az életemben az elmúlt, mondjuk tizenöt évben, és másról sem fog szólni az egész, mint emlékek felelevenítéséről, a hibákra való rámutatásról, és abból nem kérek. Mindig ezt csinálják. Múltkor itt voltak úgy öt év után először, és a második velük váltott mondat után kilyukadtunk oda, mekkora szar vagyok, amiért elszúrtam ezt meg azt az életemben. Ha részt vennék ezen, hazafelé eret vágnék, szóval inkább kihagyom.

Nincs jó kedvem. Depizzetek ti is.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031