bort iszom, vizet prédikálok.

Emlékeztek, amikor pár napja/hete (?) fenn maradtam egész éjjel, mert William Shatner Twitter-partit rendezett, és korábban hetekig panaszkodtam, hogy mindig lemaradok róla? Na, hajnali fél egy körül bejelentette, hogy fenn van és szívesen beszélgetne, de mindenki kussolt. Aztán az egyik fan megemlítette egy órával később, hogy George Takei (Star Trek; Sulu) közzétette azt a fotót a Facebook-profilján, amit én küldtem neki néhány rajongóval. (Ami viccet csinál Shatnerből… tudom, nem szép dolog. De vicces!) És megkérdeztem, hogy tényleg utálják-e egymást, mert mindenütt szidják a másikat, mint a bokrot.

Ugyan Shati meghívta Takeit [ejtsd: takejt] a Comedy Central-os égetős műsorba – elvileg baráti meghívás volt –, de tudjuk, hogy Takei azért fogadta el, hogy nyilvánosan és szabadon beszólogathasson neki kedvére.😀 (plusz Takei idén januárban a Watch What Happens Live-ban elmondta, hogy Shatner egy seggfej). Na, lényeg a lényeg: Bill válaszolt!

Azért bort iszom, vizet prédikálok a cím, mert itt okoskodtam Wil Wheaton bejegyzése kapcsán a rajongói dologról, de jött ez, és egy tizenegy éves csicska értelmi szintjére degradálódtam öt másodpercre. Elnézést miatta, csak ritkaság, hogy egy ekkora legenda, mint Shatner.. úú.  Aztán ismét válaszolt, de az már nem volt nagy durranás, melegem lett, és mentem megint tusolni.😀 Na, ezt követően több mint ötven üzenetet kaptam külföldi mucsácsóktól.

1960 körül

Nagyon durva belegondolni, hogy 53 éve készült ez a fotó. Mondom még egyszer: ÖTVENHÁROM. (82 éves, de húsz évet le tudna tagadni). Annyira zabálnivaló volt – annak ellenére, hogy tényleg igaz Takei posztja, és mindent túljátszik😀 De attól még legenda marad.

De amúgy tök jó napjaim voltak mostanában, George, ugye, megosztotta a fotót, a Ripper Street-es Jona készített miattam egyet, Jennifer Paige már nem tudom, hányszor tweetelt nekem, nemrég a gyerekkori legendám, Chad Power (3 nindzsa), MyAnna Buring (Alkonyat IV-V.), Ella Purnell (Never Let Me Go, Intruders) – ő még egy selfie fotót is készített nekem! –, Dave Days, Stormy (Adelaine), ez a focista és Sarah Butler (Köpök a sírodra) is válaszolt. Celebek közül egyedül Stormyval beszélgettem sokszor, vele jóban vagyok – és erre marha büszke vagyok. Nemrég arról beszélgettünk, az anyja miért szereti a különleges neveket.😀 Shatneren kívül már csak az volt a legjobb, mikor az Így jártam anyátokkal Cobie Smulderse felköszöntött a szülinapomon DM-ben.😀 És ezt csak azért írtam le, hogy Dijánót megegye a fene.😀

Amúgy Swarley valószínűleg terhes, tíz körül reggeliztem, odajött mellém és lehányt. Volt ennél rosszabb élményem is, szóval nem ügy. De aztán összeszégyellte magát és kikéredzkedett. Tegnap valahová bevertem a kezem, úgy néz most ki, mintha verekedtem volna valakivel, csupa véraláfutás és feldagadt. És ismét csak két órát aludtam, jeh.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031