helyzetjelentés.

Ma már másodjára írok, ne örüljetek, nem mindig lesz így. Este végül nem túrótortát sütöttem, mert túl macerás lett volna – a túrót, egyszerű. Csak várni és hűlni hagyni.. kész örökkévalóság. De beszereztem mindent, ami kell hozzá, majd ha sok szabadidőm lesz, elkészítem. Holnap reggeltől (hajnaltól) körülbelül délig nem leszek itthon, aztán jön a rohanás, szóval holnap biztosan nem.

Ma viszont helyette készítettem penne arrabiatát (csípős olasz kajcsi tollhegytésztával). Látnotok kellett volna anyám arcát, amikor belenyalt. Azt hiszik, nem tudok főzni, de csak utálják azokat a kajákat, amiket én szeretek. Az én ízlésvilágom az olasz konyhánál kezdődik, ők meg a magyart csipázzák, de én már hányni tudnék tőle, ezért is volt annyira üdítő érzés végre valami számomra normálisat enni. Négy személyre csináltam, de a szósz annyira csípős, hogy tizenkétszer lehet belőle enni, ők meg úgysem fognak, szóval elleszek ezen napokig.😀 Imádom amúgy az olyan kajákat, mint a carbonara, az ananászos-tejszínes nyamik, a lasagne, veronai csirke, calzone (tavaly minden másnap calzonét ettem, nyami!), a pestós ételek, a ravioli. Ahh. És sosem főzhetek kedvemre valót, mármint persze, hogy főzhetek, de kétszer kell, mert az ízlésünk nem egyezik. Szóval ezért inkább nem is főzök magamnak. Amúgy marha egyszerű kiismerni, mit szeretek: tészta, szósz, csirke. Mixeld össze és voilà. Meg utálok főzni, ha van itthon valaki. Jönnek a szkeptikus, lekicsinylő tekintetek, hogy úúúgyis elbaszol valamit, te idióta. Egyszer szerettem volna egy olasz vendéglőt nyitni. :3 Erről eddig csak egy ember tudott.

Főzés közben általában bort iszok, és a Pixies barbecue zenéit hallgatom, vagy az Adelaine-t, de most csak sör volt – a kurva szomszéd negyedjére fűnyírózott ma, pont, mikor kiültem a mogyifa alá lazulni egy üveg hideg sörrel a kezemben, így bekotródtam. Sörhöz pedig nem illik ilyen zene. Szóval hallgattam Brent Spiner albumát (tudom, állandóan róla beszélek), de ez tényleg az a fajta zene, ami megnyugtat. Lassú kajcsikhoz, relaxációhoz, pancsihoz meg efféle tevékenységekhez, talán még szexhez is tökéletes, azt hallgatni, ahogyan Brent arról énekel, miért nem lehetek az övé, miért? ahh😀 Na, befejeztem mára.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031