csillaghullásjeah.

A tökötök tele lehet azzal, hogy mindenütt erről olvastok. Igazából nem is érdekelt a téma, de tegnap már annyi helyen láttam, hogy hullócsillagokat számolnak, hogy irdatlan. Aztán a Mirror is kibökte a FB-üzifalra, hogy irány a szabaaad! Szóval kimentem. Nem tudom, meddig ücsöröghettem a járdán, hallgattam mindenféle-fajta zenét, Brentet, a 27-esek klubja filmzenéjét, a The Smithst, aztán eszembe jutott egy remek ötlet. Ha már úgyis a legvégső határt fürkészem, nem lenne bámulatos, ha az eredeti Star Trek-sorozat zenéjét hallgatnám? A tü-tü-tü-tü dallamnál (ez aztán nagyon megállapítható) mindig lehullt egy meteor, én meg örültem, mint majom a farkának. Amúgy több mint 23-at számoltam, valamikor éjfél körül kotródtam be aludni, mert már fájt a nyakam.

Fotó: MTI/Komka Péter

Fotó: MTI/Komka Péter

Valószínűleg mégis ma csinálok túrótortát, mert nincs más dolgom. Hamarabb hazaértem, mint gondoltam, stoppal jöttem, mert nem volt kedvem buszra várni. Voltam a Török-hídnál is amúgy, kifeküdtem az asztalra és nem csináltam semmit úgy két órán keresztül. Értékeltem egy albumot fejben, de a címe titok marad, mert fejbe lőtök sörétessel.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031