Kurt Cobain forogna a sírjában, ha eltemették volna.

– mondá Lexi. És tényleg. De hogy idáig eljussunk, az elején kell kezdenem. Srácok, ez a története annak, hogyan lett a kínosnak hitt family reunion egész jó.

Szóval tegnap apa bejelenti, hogy namármost csütörtökön megyünk rokonlátogatásra, és nincs kibúvó. Kérdem anyát; mégis mi a f-szt fogunk csinálni majdnem tizenkét órán át egy olyan családdal, akiknél utoljára tíz éve jártam?! “Beszélgetéssel eltelik az idő.” Haaa-haahaaa. Ahogy megjósoltam, még be sem értem az ajtón, de máris a számomra jelenleg legkínosabb és legkellemetlenebb témát hozták fel, de még a cuccom is a kezemben volt, de már erről beszéltek. Jósnő vagyok. Végül egy egyórás, reggelivel egybekötött beszélgetés után a téma ejtve lett, gondoltam, ennél rosszabb már nem jöhet. És nem is jött! Ezt követően betekertünk a városba unokatesómmal, megálltunk három helyen, találkoztam Csabával, kaptam hat puszit😀 Nem hittem volna, de tök helyes! (Utoljára akkor láttam, amikor úgy ötéves volt. Most lehet úgy 17.) Na, megállapítottuk, hogy nem vagyunk valami bőbeszédűek, és mindketten kerülni akarjuk a kellemetlen kényszerbeszélgetéseket, teljesen felesleges amúgy is. Mikor fogom ezután látni? 3-5-10 év múlva? Na, akkor meg, miért ismerjem meg? Ő is ezt az elvet részesítette előnyben. Pacsi! Akkor kerültünk egymáshoz a legközelebb, amikor szándékosan felbuktattam, ő pedig megcsikizett. Aztán ezzel le volt zárva az etyepetye. A kajcsi tök jó volt, rájöttem, hogy ezek a femili dolgok lehetnek jók is, mert ilyenkor ki van nyalva a segged. Képzeljétek, volt egy csomó ananász az ebéd mellé, amit imádok, ettünk jégkrémet, aztán egy EKKORA böszme nagy tál fagyit. Váháháh. Reggel héttől este ötig nem voltunk itthon, még mázli, hogy apa megkérdezte reggel, miért nem viszem a laptopom. Szóval vittem, és volt időm fel-felkukucskálni a Starityre is. Aztán kimentem a többiekhez, írtam Dijannak, hogy majd egy óra múlva jövök, és tényleg egy óra telt el, pedig olyan volt, mintha csak tizenöt perc lett volna. Ültünk a lugasban, és beszéltünk az adózásról, az adóellenőrökről, a bankok SZÉP-kártyáiról meg minden egyébről, egy csomót meséltem. És tök jólesett. Igazából marha gyorsan eltelt az idő, és meg kell mondjam, annak ellenére, hogy úgy gondoltam, apokaliptikus hangulat lesz és eret fogok vágni, jól éreztem magam. Kifejezetten.

Persze azért eret akartam vágni egyszer. Kérdezte Sanci, hogy milyen zenét szeretek. Mondom, régit. De milyet? Nagyon régit. Betesz egy számot, Nirvana; Smells Like Teen Spirit. Felvisítok, hogyúúú, majd mondom, hogy kábé ilyen régit, de többnyire még régebbit. Erre tíz másodperccel később kiderül, hogy a “dal”, amit elindított, egy kurva rap-remix, és majdnem elbőgtem magam, hogy dfbíahrvdbclybkdf,jhavroésbchtvls.c hátmiafasz. Fel lettem kurcsizva rendesen.

Egyébként tegnap majdnem meghaltam. Történetesen arra lettem utasítva, miközben a szőlőt nyestük (megint), hogy másszak fel egy baromnagy cseréphalmazra, amihez ha kisujjal hozzáértem, billegett, mint a libikóka. De azért felmásztam, a tető ekkor a derekamig ért, (csak hogy el tudjátok képzelni). Ha még nem tudnátok (én is nemrég jöttem rá), irtózom a magasságtól. Szóval mondtam anyáméknak, hogyha kipurcanok, mondják meg Swarley-nak, hogy szeretem. És elvesztettem az egyensúlyom, és visítottam egy nagyot, de akkorát, hogy kinézett a szomszéd, én meg integettem neki. Aztán két percig totojáztam, mert nem mertem lemászni.

Kaptok egy képet a férjemről, csak úgy.

Kaptok egy képet a férjemről, csak úgy.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031