free hugz.

Ma tíz és fél órát aludtam. Isten volt – mondá dijan. Annyira fáradt voltam este, hogy már kilenc óra előtt ágyba bújtam! Én, aki hajnali kettőig vergődik az ágyban… mondjuk az elmúlt két napban altatót szedtem, és annyira jól aludtam, hogy ihaj. Egyetlen mellékhatása az étvágytalanság, ebédre csak egy natúr joghurtot ettem (meg azért, mert nincs itthon jó kaja, csak hús, belsőség, leves, meg kutyafasza, azokból meg nem kérek). Úgy volt, hogy este főzök megint arrabiatát, de már nincs kedvem, ahhoz el kell menni a boltba, és nyűgös vagyok.

Ma írtam (vagy tegnap?!) jó pár embernek a Starityn, hogy mostizévan, és várni kell egy kicsit a terjedelmesebb cikkek publikálására, mert úszunk. Az van, hogy hiába javítok ki éjfél előtt nyolc este beküldött cikket, és tökéletesen kigondolom, hogy azzal elleszünk délig, egy óráig, mire reggel nyolckor felnézek, már megint jön harminc. És írtam néhány olyan személynek, akik jó cikkeket írnak – és akikét szeretem is javítani, mert molytúró, megvan pár perc alatt –, hogy ne aggódjanak, nem lesznek törölve a régebben beküldött összefoglalóik. És legnagyobb meglepetésemre négyen is visszaírták azt, hogy elhalasszák a tervbe vett cikkek írását, hogy ezekkel meglegyünk. Ó, édesbögyörők.  Olyan jólesett! Mondjuk, gondolom, nekik is a biztosítás, hogy minden oké.🙂 Majd szólok nekik, ha lemegy a front😀 Egyébként ha valakinek nem írok vissza – mert mostanában előfordul –, akkor írjatok rám megint, főleg ha kérdésetek-kérésetek van, mert van, hogy totál elfelejtem, hogy kaptam üzenetet.

Nessa egyébként táborban van egy hétig, és kitaláltam, hogy írok neki egy x sztori, amiről lemaradhattál cikket, mert mi indítottuk útjára ezt a cikksorozatot a Starityn, és olyan dolgok történnek, mialatt nincs itt, hogy tyű. Szóval ez a privát dokumentum, amit Dijanon, Cintián és rajta kívül más nem nagyon láthat, tartalmazza mindazt a fincsiséget, amiről lemarad, és megtudhatja, mi történt a Starity világában ez alatt az egy hét alatt. És ez nem celebdolog, inkább internetbulvár. Úgy értem… kábé mintha öt idős nőci ülne a padon és pletykálna.😀 Faszaság és vicces. Egyelőre nyolc sztorinál tartok, remélem, lesz több is a hétvégén.

A Starity-profilomon amúgy új a profilkép, ahogy a Facebookon/Twitteren is.

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031