megérdemlek egy tortát. vagy valamit.

Imádom ezt a bogyót! Tegnap este tíz körül kinyújtott, mint úthenger a békát, és fél hatkor mindenféle ébresztő, telefon, apaüvöltés nélkül felébredtem. Apa ment dolgozni, főztem kávét, takarítottam, lekentem Mexi fülét, cicát etettem, négyet is, aztán végre ittam kávét, voltam boltban, odaültem a géphez, swarley-ztam, csináltam róla képet is, de most nem kelek ki az ágyból azért, hogy idehozzam a memóriakártyát, mert szörnyen fárasztó napom volt. Valamikor kilenc óra körül meghozták azt a negyven mázsa fát, amit apa rendelt tegnap délután. Mondtuk a skacoknak, hogy dobálják le a bejáróra, majd eltakarítjuk onnan. Ebből az lett, hogy egyedül behordtam az egyméteres, darabonként hetvenkilós farönköket a kukáskesztyűmben, mert széthorzsoltam az alkarom (és a kkesztyű az alkarhajlatomig ér). Úgy éreztem magam, mint valami kibaszott terminátor. Nagyon sokáig azt hittem (hitették el velem), hogy puhány vagyok, de a lófaszt. Kábé harmincmázsányit hoztam be, mert aztán meghúzódott valami cuccli a karomban, és be is lilult, úgy egy óráig nem tudtam mozgatni normálisan. Lehet, hogy tényleg puhány vagyok?😀 Mindenesetre ezért veszek sütit, jégkrémet vagy valamit, mert megérdemlem a négyórás szenvedés miatt. Abból is azért lett négy óra, mert keresztanyu átjött, és meglepően sokat beszéltem vele. Még azt is mondtam, hogy “bocsi, hogy ilyen sokat beszélek, blablablablabla”. Pedig ez aztán nem jellemző.

Akartam csinálni lasagnét, nem ma, hanem holnap, de sehol sem találtam lapot, és tésztát ezért most nem fogok gyúrni. Szóval lehet, hogy valami besameles alapú tészta lesz. Akartam nézni Atonementet is, de fáradt vagyok és bealudnék rajta. Eggyébként Oli írt a napokban SMS-t, és elsírtam magam rajta, nem akartam visszaírni neki, de aztán írtam, majd néhány nap múlva felhívom. Csak nem tudom, mit mondjak neki.

Hallottátok Demi Lovato új számát? Szép. A hülyéknek azért nem tetszik, mert nem olyan agyonbarmolt szar, mint a We Can’t Stop és a Scream and Shout. Ez pop. Én ezt tartom popnak, nem a Lady Gaga-féle zszszzszszszszszss mosógépzenét (pedig a paparazzit, a love game-t és az eht szerettem régen). Az a nő a kurva címlapjaival kiverte nálam a biztosítékot, szidni fogom fél évig, bocs, fanok.

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031