tudjátok, milyen nap van ma?

Fantasztikus napra ébredtem, első dolgom volt fellesni az iTunes-áruházra, és megnézni, megvásárolható-e végre a Star Trek Into Darkness. Napok óta ezt lestem, holott tudtam, hogy augusztus huszadikától érhető el. 9,5 GB (!!), 25 dollár, de ha az Adelaine új lemezét képes voltam megvenni, akkor ez lófasz (nemrég kaptam meg róla az online számlát). Aztán eszembe jutott, hogy tényleg augusztus huszadika van, és minden zárva, sehol popcorn, chips vagy valami, szóval majd egy kiló szőlőt majszolok a film alatt, aztán a végén félreteszem, előveszem a százas zsepit, és sírok, mint egy idióta, amikor Kirk meghal.😀

Egyébként nincs más újság, a Twitteren úgyis mindig dumálok.

Ez a kedvenc jelenetem.

Kirk: Az az igazság… hogy hiányozni fog.
Spock:

XDDD

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031