felháborodás level 9000

Szóval, nem akarok itt fangörlködni, de természetesen megnéztem a Star Treket, és úú. Van benne nem egy baki, de egy aztán iszonyatosan bássza a csőröm: Kirk a végén azt mondja, Christopher Pike admirális mondta ezt neki, amit ezentúl ő is mondani fog – az ismert intrószöveg, Space, the final frontier blabla. Kirk azt mondja (ST Into Darkness): to boldly go where no ONE has gone before. De ezt Picard kapitány mondja Az új nemzedékben, te istenverte szerencsétlenség. Kirk (Shatner) azt mondja, “where no MAN has gone before”, ez ugye azért is fontos, mert az eredeti sorozatban minden telis-tele van M-típusú bolygókkal, humanoidokkal, és nem emberszabású lényekkel aligha találkoznak, ellentétben a TNG-nel. Hogy mondhatja Kirk Picard mondatát? Hogy? Basszus. A mozikba nem lehetett volna engedni így a filmet. Mi bassza még a csőröm? Értem én, hogy félig remake, és most nem Spock hal meg, hanem Kirk, de Spocknak muszáj volt William Shatner-szerűen felüvöltenie, hogy Khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan?! Elrontotta az egész jelenetet, sírtam, mint egy ötéves, akinek elvették a játékát, erre jön ez a nevetséges szín, hát komolyan…

De amúgy úgy történt a filmnézés, hogy egy rózsaszín ölbepárnát szorongattam, és törökülésben néztem végig, annyira be voltam sózva. Apa benyit, megkérdezi: “mi van, ennyire ijesztő?” mire anya közbeszól: “neeem, csak a Star Treket nézi.” 😀😀 Amúgy másodjára is ugyanúgy élveztem, lehet, hogy megnézem ma is, holnap be kéne mennem a városba, találkozni Katsával, meg minden, holnap nem lesz időm. Mondjuk az sem biztos, hogy ma lesz időm rá, mert sok a dolgom. Meglátjuk.

Ma leltározást tartottam, megint, mert a kacatjaim nagy részétől megszabadulok. Készítettem egy harmadik nosztalgiadobozt is, majd porcelánfestékkel rápingáltam, hogy a büdöséletbenedobjátokkibarmokmertpipaleszek. (túlzok). Megtaláltam azt a levelezőfüzetet, amit hat évvel ezelőtt vezettünk Bettivel a suliban, csak belelapoztam, és elolvastam pár mondatot, de öcsém. Ha azt valaki megtalálná és elolvasná, te atyaúristen. Szóval majd elégetem délután, de a leltár nincs befejezve. Megtaláltam továbbá Katsa ingáját, amit úgy négy éve kértem kölcsön tőle, totál meg is feledkeztem arról, hogy nálam van, majd visszaviszem neki. Ééés elhatároztam, hogy a sminkcuccaim oda fogom adni a szomszéd kölyköknek, mert miért porosodjanak nálam, ha úgysem használom őket? Megkérdeztem anyám, hogy ki a legidősebb a kölykök közül, erre mondja, hogy Viki – de Viki is 10 éves lehet, mondom, bammeg, idősebb nincs? Mire ő: “ugyan már, Csenge hétéves és már festi magát.” Marha bűnösnek érezném magam, ha ilyen taknyosoknak odaadnám ezeket, mintha kurvát csinálnék belőlük, mi az, hogy hétévesen festik magukat a kölykök? Jesszuskulcs. Az én időmben (igen) egy csajt azért rúgtak ki a suliból, mert 13 évesen magas sarkúban járt, és festette a körmét. És nem valami ótvaros vallásos suliba jártam; normálisba.

Na, majd jövök később, de most kiválogatom a ruháim is, adományozás lesz.



Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031