ünnepeljünk! miért? miért ne?

Számos oka van az ünneplésnek, de azt sem tudom, hol kezdjem a blogolást, annyi minden történt, és olyan kevés időm van, és olyan késő van, és annyira elegem van, hogy a nap csak 24 órából áll. Kezdjük az elején.

Két nap alatt háromszor néztem Star Trek-filmet, kövezzetek meg, de muszáj volt. Igaz, harmadjára már nem volt olyan izgalmas az Into Darkness, de muszáj volt megnézni, mert Dijan, nem is tudom, hogyan, miért, meg akarta ismerni a ST világát, mivel, ugye, folyton erről pofázok. Kapva kaptam az alkalmon, és megnéztük a 2009-eset, másnap pedig az újat. El sem hiszem, de komolyan, hogy tetszett neki (ez mondjuk nem annyira szürreális), mármint hogy komolyan!😀 Mindketten könnyeztünk, mikor Kirk meghalt, részemről még oké, de ha valaki más is, az már jelent valamit. Nagy kedvence lett Uhura és Spock, bár a kettejük közti viszonyt nem tolerálja. Annyira jó volt, meg is jegyezte, hogy érti már, miért olyan nagy szám, hogy Shatner válaszolt kétszer is. Na! Elkezdte nézni az eredeti sorozatot, ajánlottam neki a Trouble with Tribblest és a Devil in the Darkot, az első nagy kedvencem, a második pedig Shatner kedvence, de baszott befejezni. Remélem, rá fog érezni az ízére és tetszeni fog neki, mert szerintem az eredeti sorozat SOKKAL JOBB, mint a filmek és mint az ÚJ filmek. Tényleg. Sokkal.😀

Na, ezen kívül nem volt időm, szinte semmire. A napokban felkeresett minket a Color Run nevű rendezvény szervezője, akik megosztották Nessa egyik, futással kapcsolatos cikkét a FB-oldalukon, és mivel ez egy nagyon klassz esemény, írtam róla cikket, olvassátok el, tényleg, mert ha pesti lennék, tuti, hogy beneveznék. Egyszerűen klassz. (még mindig a klassz a kedvenc szavam.) Kaptunk is rá több mint száz lájkot, és meglepődve tapasztaltam, hogy a hozzászólók úgy 94 százaléka érdekesnek találja. A Starityről egy valamit kell tudni: a kommentelők 86 százaléka pöcs. Szóval meglepett, tényleg. Miután megosztották a cikkünket – amiért köszönet🙂 –, kaptam a mélt, hogy szívesen várnak minket az eseményre, amire nyilván megyek is, mert mondom, hogy klassz, és egy gyermekalapítványt támogatnak, tehát a jó célért megy.

Amúgy málna valamelyik nap írt egy mélt, hogy szimpatikus vagyok neki, és örülne, ha leveleznénk, annyira aranyosnak tűnt az üzenet, hogy kapásból írtam neki egy esszé terjedelmű választ. Ma aztán négy óra alatt gépeltem a következőt, mert apa befogott férfimunkára, ennek az lesz az eredménye, hogy holnap megint nem fogom tudni megmozdítani a kezem. Egyébként ha társkeresőn ír valaki ilyet (naponta nyolcat), hogy húdeszimpivagy és megismernélek, blabla, válaszra sem méltatom a sekélyes barmokat, de mondom, ez aranyos volt, és a staritys tagok közt jó fej embert találni ritkaság!🙂 És ki is lyukadtunk a következő témához: ünneplés.

Mit is ünneplünk?

Azt, hogy [iigen, fenn vagyok társkeresőn, de már vagy hat éve, hetente egyszer felnézek, csekkolom a “kétszázé’ mibe vagy benne?” leveleket, és megyek dolgomra, meg jót tesz az egómnak, ti, önértékelési zavarokkal küzdök (holott egy nagyképű baromnak látszom általában. nem? de.)] több mint egy éve szingli vagyok! Ennek már korábban hangot akartam adni, de pont akkor olvastam egy ilyen fost, hogy aki boldog szingli, nem hangoztatja, hogy szingli. Hát mennyetekapicsába, bazi boldog vagyok, amiért nincs senki, aki megmondja, mit csináljak, nincs senki, akinek el kellene számolnom a cselekedeteimmel, aki féltékenykedik, a nyakamon lóg, akivel társalognom kell, aki levegőhöz nem enged. Bár szakítottam volna Noncsival már 2011-ben, mi a francért húztam még egy évig? Ahh. “Imádom” az ilyen szingli filmeket, ahol a nőci bedobja a mirelitkaját a mikróba, megsimogatja a macskáját és tűnődik, miért akkora szar, amekkora. Hát.😀 Nem tudom, hogy vagytok vele, de sosem voltam ennyire szabad.

Mit ünneplünk még?

Azt, hogy holnap augusztus huszonötödike lesz, azaz holnap leszek hatéves a Starityn! Ez számomra nagyon nagy dolog, tekintve az elmúlt két év eseményeit és azt, hogy szerkesztőként dolgozhatok olyan nagyszerű emberek mellett, mint Freeze és Nessa. (Drága moderátorok, ti is itt vagytok.🙂 ) Hálás vagyok, és boldog, mivel – tudjátok, hogy mindig mindent megunok. Jön egy elhatározás, egy életet megváltoztató elhatározás, de két hét múlva elfújja a szél – két éve csinálom ezt, több mint két éve, és nem unom, nagyon szeretem, és annyi remek embert ismertem meg, és megváltoztatta az életem. Ezen a területen látom a jövőm, bárhol és bárhogyan is lesz az, és hát, cicáim, imádlak titeket. Lexi és Dijan egyébként annyira, de annyira jó fejek voltak, hogy készítettek nekem egy képet – a Starity királynőjévé avanzsáltak. (Na, ezt érzem beképzeltségnek, ne utáljatok miatta.) Van jogarom, Starity-logóval díszített koronám, meg minden. Faszaság, szeretlek titeket, idióták, főleg azért, mert a lehető legfosabb képet választottátok.😀

starryr

Megjegyzem, megint kések a levelekkel, mert a nap csak 24 órából áll, és ez szörnyen kevés!  Még enni sincs időm, komolyan, reggel tízkor ettem először és utoljára (mondom, este 21.25 van). Bátyámnak három napja, éjjel küldtem egy SMS-t, hogy másnap felhívom, mert beszélni szeretnék vele. Szerintetek volt rá időm?

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. augusztus
h k s c p s v
« Júl   Sze »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031