összességében mégis van miről írnom.

Nincs miről írnom. Amikor javarészt nem csinálhatsz semmit, tényleg nem történik semmi. Tegnap bele akartunk nézni Dijannal az iTunes fesztiválba, de a drága iTunes úgy döntött, nem nézhetjük. Szerencsére a probléma nem csak nálunk volt; több tucat ember elégedetlenségét olvastam a Twitteren, ami azért megnyugtató.

Tegnapelőtt apa talált egy egerészölyvet, be volt szorulva a gallyak alá a kertben. Két órát töltöttem az etetésével, itatásával, mert valószínűleg fióka volt, annak ellenére, hogy akkora volt, mint az alkarom. Igen, volt, mert másnap reggel apa holtan találta. Pedig mondtam neki, ha már én túléltem, neki is túl kell, és ha túléli, kap egy csini nevet tőlem,  de ennyit erről. Azért elneveztem, még este, Magnéziumnak.

Ma reggel találkoztam J-vel, általában mindig akkor futok össze vele, amikor a leglestrapáltabb állapotomban vagyok. Érdekes módon ő meg volt elégedve a “Mi történt a kezeddel?” kérdésre adott válaszommal, miszerint megharapott egy dinoszaurusz. Egy bazi nagy velociraptor. Beszorított a hűtő mögé, és amikor az orrára akartam csapni a fakanállal, bekapta a karom. Na, hát mi olyan hihetetlen ezen? De azért elmondtam neki a sztorit, meg panaszkodtam egy sort az orosházi kórházról, ahová holnap kell mennem varratszedésre. Már megkönnyebbültem, hogy végre levehetem a kötést a kezemről, de apa “megnyugtatott”, hogy rajtam lesz még vagy négy napig, haha. Fuck.

Jövő hét kedden randim van egy dokival, de azt sem tudom, nő-e vagy férfi, nekem aztán mindegy most már, mert erre várok egy hete.😀 Aztán! Menni akartam tesóhoz, de jövő héten, hétvégén falunap lesz (mondjuk, ki nem szarja le), biztos ilyen Radics Gigi és részegen a gyerekek előtt éneklő Zámbó Krisztián lesz a sztárvendég, őket még akkor sem interjúvolnám meg, ha fizetnének érte. Na, várjunk, ha köze van a fizetségnek a Star Trekhez, akkor mindenképp lehet szó róla. Na, szóval az van, hogy J. naggyon szeretne már beszélni tesóval, egy éve könyörög nekem, hogy hozzam haza – még láncot is adna, amivel hazahúzhatnám, mint Cesare Borgia tette Caterina Sforzával.😀 Megpróbálom rábeszélni, mert J. is azon az elven van, mint én. Egy annyira szilárd talpakon álló barátságot nem lehet, egyszerűen nem lehet semmibe venni. Kár, hogy egyes emberek ezt nem fogják fel (nem, nem tesóra célzok).

Nézem a Twitter-profilom, hogy miről írjak még…

Van most négy-öt film, amit nézhetnék. Tegnap megnéztem a The Heatet (Női szervek). Mindenki az egekig magasztalta, hogy atyaöcsém, ez mekkora vígjáték, az év vígjátéka, blabla. Szóval érthetően sokat vártam. Összességében nem rossz, de baromi hosszú, csak néha nevettem fel rajta. Javarészt ámultam, hogy Sandy milyen szép smink nélkül is. Angolul fel sem tűnt, hogy ennyi a káromkodás, de a film felénél feleszméltem, hogy bammeg. Sandrának van ez a fia, Louis, hát gyerekkel még véletlenül se! (6/10) Amiről jót mondanak még? A We’re the Millers. Aztán itt van az A Single Shot, ami biztosan nagyon szar, de Joe Anderson miatt talán megnézem, meg aztán itt van Sam Rockwell, aki elvitte a hátán a Hét pszichopatát, még Christopher Walken nélkül is.  Itt van az Eva Mendes-féle HBO-film, a Clear History, ami marhára nem érdekel, amúgy is tévéfilm, akkor minek nézzem meg? Lehet, hogy végigtekerem azért. Van a Now You See Me, ami biztosan jó, ha hihetünk elvtársainknak a Starityn, az év egyik legjobbja lehet – én írtam a cikket, hogy jön a folytatás, szóval remélem, jó. És a James Franco-féle This is the End, ahol mindenki celeb, azt is istenítik, továbbá a Stranger Within van még nézőlistán, ami biztosan szar, de annyira szeretném Sarah Butlert egy jó filmben látni.

#napiférj

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30