#91. bejegyzés

Ahh, haldoklom. Nem is tudom, hol kezdjem a mai mesét, fél négy, de csak most értem haza igazán, most volt időm leülni. Igazából legszívesebben most azonnal kialudnám magam, mert hajnalban keltem, de nem szabad továbbra is megengedni magamnak a délutáni szundit. Na, mivel ez már alapjában véve rendkívül szórakoztatónak indul, haha, térjünk át a lényegre.

Ma reggel bementem TK-ra, a leendő munkahelyemre, mint említettem korábban. Az lesz a sz-pás, ha nem vesznek fel, bár ezt kétlem. Ha egy olyan, harmincadik életévén túl lévő nőt, négy gyerekkel a háta mögött, aki sosem dolgozott még, felvettek, nem értem, engem miért ne vennének. Kitöltöttem mindenféle papírt, megbeszéltük, hogy majd hívnak próbanapra, kurtán szétnéztem, majd mentem dolgomra. Átmentem OH-ra, mivel a polgármesteri hivatalból először a MÜ-re, onnan a járási hivatalba irányítottak, onnan vissza a PH-ba, mondom, miafasz, ez aztán a hatékony munkavégzés, mindenki lerázza és áthárítja magáról a teendőit. Aztán engem basz meg a NAV, amiért nem haladok a papírokkal. Felkurcsiztam magam rendesen (nem így beszélek amúgy, csak nem akarok káromkodni, és mióta a Starityn megláttam ezt a “furcsika” = fura kommentet, direkt ezzel fárasztom a többieket), fél egyre hazaértem, de onnan még mászkáltunk mindenfelé, szóval most, tizenöt perce vagyok úgy szabad.

Időm szerencsére volt az ingázások közt, rengeteget olvastam a Büszkeség és balítéletből, lassan elérek a végéhez. Rá vagyok szállva, tegnap megnéztem a filmet. Hat évvel ezelőtt úgy filmeztem, hogy a dvd—–.hu-ról (nem emlékszem a címére) rendeltem egy rakatnyi DVD-t, mindenféle ismeret nélkül, és megnéztem őket. A Büszkeség és balítélet is így került hozzám, azóta az egyik kedvenc filmem, de csak úgy egy hónapja jöttem rá, hogy minden nap ezt kéne néznem, annyira fantasztikus. És a könyv is! Szívesen lennék a főhőse, már csak azért is, mert (lehet, hogy az emberek iskolázatlanok és ostobák, de legalább nem egy ennyire fejlett, civilizált világban ostobák) imádnék bálokba járni, ahol nem a twerkölés, a s-ggrázás és a színpadon pucéran hányás megy. Ahh. Talán a házasságot is tisztelném. Emellett Daniel Keyes Az ötödik Sally könyvét is újraolvasom, ahh, már a felén is túl vagyok, pedig két napja kezdtem. A szerző nagyon szeretheti a Star Treket, először egy Kirk nevű karakterrel találkoztunk, majd a McCoy név is szóba került. Talán belekezdek majd ezek után a Billy blabla háborúiba is, azok is többszörösen hasadt személyiségekről szólnak, és nagyon érdekel a téma.

Tudjátok, mondtam, hogy nézzétek az Under the Dome-ot, annyira király. Hát, a TV2-n szerdán debütált duplaepizóddal. Ne nézzétek. Szinkronosan ne. Borzalmas. A Barbarából “bárbi” lett, holott azért Barbie Barbie beceneve, mert a Barbie-babával akarták cikizni. A Barbie-baba mióta báááárbi? jesusfchrist. Ez csak az egyik. Juniort is átkeresztelték, oké, eléggé angolos, de mivel nem egy filmben, sorozatban vannak ilyen nevű karakterek, sőt, a Junior című A. Schwarzenegger-film is Juniorként került a magyar nézők elé, nem értem, itt miért lett Ifi. IFI, bammeg. Fogom a fejem. Azért elhatároztam, hogy csak akkor megyek férjhez, ha találok egy olyan hímet, akinek a hangja hasonló Király Attiláéhoz vagy Kautzky Armandéhoz. Grrr. Jó, nem kell leszólni, a szinglik ilyen badarságokkal ütik el az időt. Miről írnak még a szingli nők? A macskájukról. Swarley reggel nyakig sárosan jött be és mászott rá az ágyamra. Ti. ő a környék legkényesebb-nyálasabb macskája, állandóan mosdik, mindig csilivili és puhamuha a szőre, de vannak időszakok, amikor három hétig kell szedni utána a bogáncsot. Na, ez most egy ilyen. Az idióta, míg haza nem értem, tehát körülbelül nyolc órán át az ágyamon aludt anélkül, hogy leszedte volna a sarat a mancsáról, az megszáradt és most csörögnek a sárcafatok, ha lépked. Amikor az ablakpárkányon mászkál, olyan, mintha szteppelne.😀

Tegnap rájöttem, hogy az ekszem hasonlít Kieran Culkinra (ugh), a másik Jared Letóra. A harmadik, aki sajnos egyik celebre sem, tegnap meghívott, hogy kávézzak vele, és marha titokzatos volt, mikor bármi mást kérdeztem, ami nem a témával kapcsolatos, kerülte a válaszadást. Ti. kapcsolatban él, bizonyára most rendkívül-kára boldogok, ha már velem cseveg. Szegény csaj eljutott oda, ahová én is vele, gondoltam rá, hogy bemártom, még most szakítson a csaj, ha vihar van a biliben, ne húzza még egy évig, de nem vagyok ilyen köcsög. Este kaptam egy levelet, egy srác írt egy EKKORA hosszú levelet (kábé mint ez a blogbejegyzés háromszor), és ömlengett, hogy milyen fasza vagyok (legalábbis az egykori Starity-adatlapom alapján). Na, imádom az ilyen egónövelőket. Még nem írtam vissza, de tervezem, mert érdekesnek tűnik, és ezért legalább nem csuknak börtönbe… egy 15 éves srác randira hívott, hát miaf-szom, fiam lehetnél. És egy kislány ma lecsókolomozott, holott fiatalabb vagyok, mint a bátyja. Ennyit az egóról. Tényleg ennyire öregszem?

Nemsokára itt a névnapom, ami marha király lesz, mert debütál Britney új dala, a nyolcadik stúdiólemezéről, jön az új HIMYM-évad és a Sleepy Hollow-sorozat is, amiben a cukipasi van. Ha feleolyan jó lesz, mint az Under the Dome, akkor már nézni fogom.

Latasáról annyit, hogy hetekkel ezelőtt elkezdtem és bejelentettem, hogy írom a divatcikket a Velencei Filmfesztiválról (ami több mint egyhetes), szóval nem egy esemény, hanem vagy 12-vel felér. És ő beküldte az “első részt”, mikor már megvolt a kész anyag (ráadásul kétszer annyi). De úgy voltam vele, hogyha törlöm és kiteszem az enyémet, akkor én leszek a köcsög, és megint jön a szidás. Tény, hogy a cikkeit javítani kínszenvedés, és így kárba ment a munkám, de nem akartam még egy akkora perpatvart, mint volt. Szóval enyém kuka, övé ki. És a második résszel hat napja késik, szerintem meg sem írta, ennyit erről.

Ma majd írok egy cikket a férjemről, de nem most, fáradt vagyok.

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30