femilimíting #2

Szombat, reggel 6.00 – életkedvem sem volt, nemhogy felkelni, felöltözni és indulni, mondani akartam anyámnak, hogy nem, köszi, inkább maradok és alszok, végül aztán megerőltettem magam. Valamikor 11 körül értünk oda tesóékhoz, és olyan durván eltelt az idő, hogy este hatkor ocsúdtam fel, hogy sötét van. Javarészt azzal ment el az idő, hogy Ábellel ökörködtünk, játszottunk, aztán a gépen is, a Mortal Kombat néggyel, meg mindenféle régi DOS-játékkal. Panaszkodik, hogy nincs elég játéka és már mindet kijátszotta, én pedig összetenném a kezem, ha DOS-játékokat tehetnék a gépemre – nem panaszkodom! :D De általában hogyha unokaöcsémmel vagyok, rákapat a videojátékokra, és mindig oldschool, jazz- és Mortal Kombat-féle gémekkel akarok játszani.

kitérő: Lassan kijön az AC 4, de a hármat sem próbáltam ki. Amikor megkaptam a laptopot, letöltöttem egy rakat videojátékot, hogy muhhahaha, aztán egy hónap múlva rájöttem, hogy hiába tárolgatom őket, kinőttem a játékokból, holott húsz évem alatt kéttucatnyival játszottam csak. Szóval úgy, ahogy voltak, töröltem is őket, meg minden mást, mert na. Most egy ultra régi, több mint tízéves játék, a Tropico van a gépen, csodálkozom, hogy fut, de fut. 11 évesen ezzel játszottam, és királyság volt. kitérő vége.

Mmm. Este, mikor már mindentől fájt a fejem, olvastam neki, aztán még inkább rám tört a migrén, mert agyfaszt kaptam a történetektől. Miért kell egy harmadikos gyereket azzal kínozni, hogy egy ennyire hiperkaka tankönyvből kell tanulnia? A szülők helyében én össze- és agyonpereltem volna a rohadt kiadót, annyira felidegesített, hogy minden második lapon egy szegénymintatemplomegere emberről vagy gyerekről olvastam, és engem aztán kára nem érdekelnek a síró, árva, éhező, beteg, x-szindrómás gyerekek fotói, amiket összevissza megosztanak azok az ostoba, ostoba emberek a Facebookon => [no offense], de ezeken a sztorikon én eret vágtam volna gyerekkoromban. Hát nem igaz, olyan erős negatív érzelemroham tört rám a szívszorító történetek után, hogy már sírni tudtam volna, de főleg azon, hogy ezek az idióták ezzel traktálják a gyerekeket. Persze, meg kell tanulniuk, hogy a nem nemet jelent és milyen az, ha nincs, de komolyan, 200 oldalon át…? A gyerekkornak az álmodozásról, a felfedezésekről kell szólnia, meg kell érteniük, hogy az olvasás nemcsak kötelező, de szórakoztató is tud lenni, a monoton, nincspénzemsemmire történetektől aztán marhára lesz kedve a kölyöknek olvasni. Ez az egyik.

Másik agyf-sz: tesó haverja úgy nyolcszor tiszteletét tette náluk, és annyira nyomult, hogy már a fejem falba vertem. Persze, ez egy dolog, az elején még hízelgő volt, amíg rá nem jöttem, hogy az asszonya otthon várja. Hogy az undorító, tetves (megígértem magamnak, hogy kevesebbet káromkodok – de így?!), ffffuuufuuu. Képmutató állat. Remélem, olvasod a blogom, te szerencsétlen. Persze, aztán később betoppant az asszony is, attól a pillanattól kezdve azt sem tudta, hogy létezem. Haha, szánalmas barom.

*

Na, megje kiszivárgott Britney új dala, a Work B-tch. Borzalmas. Még rosszabb, mint a Scream & Shout. Pedig azt hittem, annál pocsékabb “dalt” nem tudnak összetákolni. Remélem, a Sleepy Hollow és a HIMYM jobban nyit. A névnapomon ér véget továbbá az Under the Dome, ma néztem meg az utolsó előtti részét, ahh, majd szétvetett az ideg az izgalomtól. Barbie, ahh:pompom:barbinak mondják, nem bááárbinak. f-szom a hülye szinkronba.

Ma épp azt ecseteltem Lexinek, hogy már örülnék, ha zsonghatnék a karácsony miatt. Kábé két hete olyan érzésem van, hogy most zsongani fogok, de nem számoltam be senkinek erről, mert nem akartam elkiabálni. Addig nem is akarok itt áradozni az ünnepről, amíg be nem szerzek pár új ruhát, egy kabátot és egy jó csizmát. Van egy jó celebcsizmám, azért nevezem annak, mert ha az van rajtam, mindig megfordulnak utánam a férfiak, egyfajta pasimágnes, de nem fogok magas sarkúban tipegni, ha leesik a hó. Bár leesne már december elején. :3

#napiférj

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30