kezdetét vette az őszi időszámítás

Elkezdődött az ősz – igen, számomra még csak most, és semmi köze nincs az iskolakezdéshez vagy a borús, esős napokhoz. Szeptember 16-ával megkezdődött az új év(ad), jelesül elkezdték vetíteni a legújabb sorozatokat és folytatásokat. A reggelem azzal indult, hogy megnéztem az Under the Dome évadzáróját – borzasztó. Annyira izgalmas volt az utolsó előtti két epizód, itt meg csak húzták az időt, és annyit tudunk, amennyit eddig is, mindössze a pompás király kilétére derült fény. Csavar!

És elkezdtem nézni a Sleepy Hollow sorozatot. Amint megláttam az előzetest (ez volt ama ritka pillanatok egyike, amikor rákattintottam egy szponzorált hirdetésre), tudtam, hogy a rabja leszek, egyrészt, mert gyerekkoromban imádtam a fej nélküli lovas történetét, másrészt Tom Mison hosszú hajjal annyira szívdöglesztő, hogy arra nincsenek szavak.😀 Igen, ezek aztán az érvek.

A történetet a Star Trek írói készítették (+ szerepel benne Mr. Sulu is), és Orci nemrégiben, ugye, beszólt a fanoknak, hogy elhúzhatnak a picsába, ha valami nem tetszik. Egy arrogáns és páváskodó pöcs, de tehetsége van, szóval reménykedtem, hogy lesz feleolyan jó, mint az UTD. Kezdjük ott, hogy nagyon szemet szúrt pár hasonlóság.

Az első képkockák után megismerkedünk a sheriffel, akinek vigyáznia kell az egészségére, akárcsak pacemakeres Duke-nak, és annak segédjével/partnerével, aki ugyanolyan mexikói-fekete beütésű, mint Linda. Hoppá, hoppá, a sheriff rögtön kinyiffan, akárcsak Duke az első epizód végén, és kiderül, van valami, amit el kellett volna mondania Abbie-nek (Duke: propánbiznisz), és a fura fazon tiszteletest is utoléri a vég, akárcsak az UTD-ben.

De miről is szól?

Felébred a hapsikánk 250 évvel később, a 21. században, vele egyszerre jelenik meg újra a fej nélküli lovas, akit kinyiffantott a háborúban. És annyira vicces és édes, ahogyan tudatlanul, mégis marha okosan próbál kiigazodni az új világban, hogy iszonyat. Ehhez társul még az imádnivaló brit akcentus, meg persze kifolynak a szemeim a gyönyörűségtől.

Elég gagyi volt, amikor Ichabod “találkozott” a feleségével, de aztán rendesen beparáztam az ördögszerű lényektől. Az epizód közepén még arra gondoltam, igazán lehetne ijesztőbb, de a végén megváltozott a véleményem, bőven jó lesz egy-két fosatós jelenet. Nem bírom a horrorokat. Egy szó, mint száz, azt hiszem, tetszett. Persze, nem estem hanyatt a dolgoktól, de lehetett volna sokkal gagyibb is, és ha az ember képes befogadni a fantasyt, akkor… Szezonnyitónak/sorozatnyitónak remek epizód volt, felkeltette az érdeklődésem, és alig várom a következő részt. Remélem, lesz olyan jó és izgalmas, mint az első. 

sleepy

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Archívum

2013. szeptember
h k s c p s v
« aug   okt »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30